رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با تامین گوشت مرغ و قرمز، برنج و شکر و سایر اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان تمامی نیازهای اساسی روزه داران را ذخیره سازی و توزیع می کنیم.
کد خبر: ۶۰۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 19 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، فاطمه خمسه در سومین جلسه ستاد تنظیم بازار که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان و ایام محرم هیچ مشکلی در کالاهای اساسی مانند برنج، روغن و گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ نداریم.

وی اضافه کرد: ۱۰ قلم کالای اساسی در استان تامین شده و با ذخیره سازی گوشت قرمز و مرغ، برنج و تخم مرغ در ماه رمضان نیز هیچ مشکلی نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآورشد: در توزیع میوه شب عید هم با خرید ۱۰۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ سیب بدون مشکل عبور کردیم.

خمسه تصریح کرد: توزیع ۴۸۰ تن برنج، ۳۲۰ تن شکر، ۵۰ تن گوشت قرمز، ۳۲۰ تن گوشت مرغ و ۳۰ تن تخم مرغ برای ماه رمضان پیش بینی شده است و برای پایان سال نیز ۱۲۰۰ تن برنج و ۳۰۰ تن مرغ منجمد پیش بینی کرده ایم.

وی گفت: با نظارت جدی بر نحوه توزیع کالاهای اساسی مردم تلاش کرده ایم تا مشکلی در شبکه عرضه کالا ایجاد نشود و در خرید گندم، کلزا، جو، آفتابگردان نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار