رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:
رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: نوزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم در قزوین از امروز به مدت شش روز در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار می شود.
کد خبر: ۶۰۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 19 May 2018

محمد درافشانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، اظهار کرد: در این مسابقه معنوی، حافظان قرآنی در رده های سنی کودکان، نوجوان، جوان و میانسال در دو بخش خواهران و برادران به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: دو هزار جزء قرآن در پانزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن از سوی ۵۰ داور برجسته در دو نوبت صبح و بعد از ظهر داوری و طی مراسمی از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: ۸۵ درصد از شرکت کنندگان نوزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن را بانوان تشکیل می دهند.

درافشانی توضیح داد: طرح تجلیل از حافظان قرآن با هدف توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی و تشویق حافظان قرآن از پنج سال پیش در راستای ترویج مکارم اخلاقی و تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت تفکر، تدبر و عمل به آیات قرآنی در کنار حفظ قرآن و تاکید ایشان مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در دستور کار سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار