دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین:
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین بر ضرورت حمایت و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها توسط مدیران و تقدیر از آنها در هفته روابط عمومی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۰۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 19 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، نصرت الله علیرضایی در مکاتبه با مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران، روسای دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی، مدیران عامل بانک ها و شهرداران استان با تاکید بر این مسئله، اظهار کرد: روابط عمومی ‌به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت های خطیری در امر اطلاع رسانی برعهده دارند.

وی افزود: علت توجه ویژه به روابط عمومی، در جایگاه نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده برای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

این مسئول با بیان اینکه مدیران، کارشناسان و مشاوران ارتباطات و روابط عمومی به عنوان چراغی فروزان، راه های توسعه، سازندگی و پیشرفت را برای مدیران سازمان و موسسه ها به ارمغان می آورند، اضافه کرد: روابط عمومی ها همواره دارای راهکارهایی هستند که برای رسیدن به اهداف خود آن را انتخاب و اجرایی می کنند که این مسئله خود بسیار قابل توجه است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین اضافه کرد: ۲۷ اردیبهشت تا ۲ خردادماه هفته روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده که به نوبه خود این مناسبت ملی را به تمامی مدیران معتقد و حامی، فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی، به ویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی تبریک عرض کرده و توفیق روز افزونشان را از درگاه ایزد متعال خواستار هستم.

وی تاکید کرد: انتظار می رود مدیران با برنامه ریزی و حمایت عملی از واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی زمینه تقویت و ارتقای هرچه بیشتر جایگاه و نقش روابط عمومی ها را در عرصه های مختلف فراهم آورده و بسترهای لازم را برای فعال سازی ظرفیت های بالقوه آنها با هدف اطلاع رسانی کمی و کیفی فراهم سازند.

علیرضایی ، یادآور شد: تقدیر و تجلیل مادی و معنوی از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی و ارتباطات حداقل کاری است که در این هفته از مدیران دستگاه ها انتظار می رود نسبت به انجام آن اهتمام ویژه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار