رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: طرح نظارتی وِیژه ماه مبارک رمضان از ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری به مدت یک ماه در استان قزوین اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 19 May 2018

علی پرزحمت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تامین برخی از کالاها، بویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پرمصرف مرسوم دراین ایام، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان اجرا می‌شود. 

وی با اشاره به تشدید فعالیت تیم‌های بازرسی‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این ایام تاکید کرد: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان همرمان با سراسر کشور در سطح استان اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد. 

وی اضافه کرد: اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی‌های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی است. 

این مسئول با تاکید برضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح گفت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا، تداخل صنفی، از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف ملزم به رعایت آن هستند. 

پرزحمت یادآور شد: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت نیز همزمان با اجرای طرح به صورت شبانه روزی فعال خواهد بود ومردم عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان برای رسیدگی اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار