تفاهم نامه حقوقی فی مابین کانون وکلای دادگستری ودفتر امور بانوان وخانواده استانداری قزوین امضا شد.
کد خبر: ۶۰۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 15 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، تفاهم نامه حقوقی فی مابین کانون وکلای دادگستری ودفتر امور بانوان وخانواده استانداری قزوین روز سه شنبه به منظور هم افزایی در راستای رسیدگی به امور حقوقی زنان قشر آسیب پذیر ومحروم استان واستفاده بهینه از امکانات برای  خدمت رسانی هر چه بهتر، امضاء شد.

 معصومه مرادیان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نشست با اعضای کانون وکلا اظهار کرد: یکی از کمیته‌های شورای فرهنگی زنان، امور بانوان استانداری کمیته حقوقی است، ما با تشکیل این کمیته به دنبال حمایت از زنان وکیل از طریق تشکیل مجمع بانوان وکیل و همچنین کمک گرفتن از آنها برای حل مشکلات حقوقی زنان آسیب دیده جامعه هستیم.

مرادیان در این خصوص افزود: جای تأسف است که تنها ۱۳ درصد از پرونده‌های قضایی وکیل دارند واین بیانگر حق تضییع شده وکلا در جامعه است ومی توان گفت کانون وکلا در این مسئله مظلوم واقع شده است.

وی درباره مشکلات زنان اظهار کرد: زنان قربانیان اصلی فقر فرهنگی  و اجتماعی هستند. ما در قزوین با محلاتی روبه‌رویم که زنان در شرایط سخت فقر فرهنگی و اقتصادی زندگی می‌کنند که می توان با تکیه برحقوق شهروندی و باعزم جدی ورود پیدا کرده وبسیاری از آسیب‌های اجتماعی را مرتفع کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار