صبح امروز؛
پیکر مطهر شهید مدافع حرم حسین محمدی صبح امروز با حضور باشکوه مردم و مسؤولان قزوین تشییع شد.
کد خبر: ۶۰۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 10 May 2018

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،صبح امروز با حضور  آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوینف قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسؤولان استان قزوین، پیکر مطهر شهید مدافع حرم حسین محمدی از امامزاده اسماعیل(ع) تا گلزار شهدای قزوین در قزوین تشییع شد و در جوار یاران شهیدش آرام گرفت.

شهید حسین محمدی تبعه افغانی 18 ساله و ساکن قزوین بوده است . وی از تیپ فاطمیون بوده و  به سوریه اعزام می‌شود که مدتی از پیکر مطهرش خبری نبود و به تازگی شناسایی و به استان قزوین منتقل شده است.

بنابراین گزارش، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی شهادت شهید مدافع حرم «حسین محمدی» را تبریک و تسلیت گفت.در بخشی از متن پیام  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت و بازگشت پیکر یکی دیگر از مدافعان حریم اسلام و اهل‌بیت(ع)، شهید حسین محمدی از اتباع کشور اسلامی افغانستان و از ساکنان استان قزوین را به محضر بقیةالله‌الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز و مکرم آن شهید و عموم مردم شهیدپرور استان تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای آن شهید گرانقدر هم‌نشینی با شهدای کربلا و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌‌نمایم.

گفتنی است، مراسم یادبود مدافع حرم شهید محمدی از ساعت 17 تا 18:30 عصر امروز در حسینیه امامزاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار