یکر شهید «حسین محمدی» که سال گذشته در سوریه به شهادت رسیده بود ساعت 17 امروز وارد معراج شهدای قزوین می‌شود و مورد استقبال مردم و خانواده شهید قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۰۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 10 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،هم‌زمان با ایام‌الله شعبان المعظم و در آستانه ماه پرفیض رمضان شهر قزوین میزبان شهیدی از تیپ فاطمیون می‌شود.

پیکر شهید «حسین محمدی» که سال گذشته در سوریه به شهادت رسیده بود ساعت 17 امروز وارد معراج شهدای قزوین می‌شود و مورد استقبال مردم و خانواده شهید قرار می‌گیرد و پس‌ازآن نیز چند مسجد شهر قزوین میزبان پیکر این شهید خواهند بود.

شهید مدافع حرم «حسین محمدی» تبعه افغانی ساکن شهر قزوین، مجرد و ۱۸ سال سن داشت که از تیپ فاطمیون به سوریه اعزام و زمستان سال گذشته در دفاع از حریم اسلام و حرم اهل‌بیت (ع) در سوریه به شهادت رسید.

پیکر این شهید روز پنجشنبه در میان دستان مردم شهیدپرور استان تشییع و در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم با حضور مسئولان، خانواده شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور قزوین روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه سال جاری از امامزاده اسماعیل (ع) تا گلزار شهدای قزوین در قزوین تشییع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، مراسم یادبود شهید «حسین محمدی» نیز روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸: ۳۰ در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار