آیت‌الله اعرافی:
مدیر حوزه‌های علمیه گفت: خروج آمریکا از برجام و عهدشکنی دوباره این کشور، برای جمهوری اسلامی ایران از این نظر که به اقتصاد ملی توجه بیشتری شود، برکت خواهد داشت.
کد خبر: ۶۰۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 09 May 2018

به گزارش تابناک قم،‌ آیت‌الله علیرضا اعرافی پیش‌ از ظهر چهارشنبه در حاشیه تجمع بزرگ حوزویان علیه رویکردهای خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران و عهدشکنی و خروج از برجام در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه آمریکا بازهم روحیه عهدشکنی خود را بر همگان ثابت کرد اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در خصوص عهدشکن بودن آمریکا تذکر دادن بودند اما با این حال دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران با امضای برجام نشان داد که قصد تعامل در فضای بین‌المللی را دارد.

وی با بیان اینکه امضای برجام بیانگر نهایت تعامل ایران است گفت: عهدشکنی آمریکا در تاریخ مسبوق به سابق است و قبلا نیز بارها اتفاق افتاده است.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند عزت و اقتدار جمهوری اسلام ایران را ببیند گفت: خروج آمریکا از برجام و عهدشکنی دوباره این کشور، برای جمهوری اسلامی ایران از این نظر که به اقتصاد ملی توجه بیشتری شود، برکت خواهد داشت.

وی با اشاره به شکست‌های استکبار جهانی عنوان کرد: استکبار جهانی از مقاومت اسلامی به رهبری ایران در منطقه شکست خورده است و از همین موضوع عصبانی است.

آیت‌الله اعرافی در پایان گفت: انتخابات اخیری که در لبنان برگزار شد، نشان داد که مقاومت از چه پشتوانه عظیم و مردمی برخوردار است و همواره با قاطعیت و محکم در برابر دشمنان ایستاده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار