معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:
دانش آموزان دوچرخه سوار دبيرستان چمران با حضور چهره‌هاي شاخص و اعضاي شوراي شهر قزوين تجليل شدند.
کد خبر: ۶۰۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 08 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،ميزاني معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در اين مراسم گفت:با توسعه معابر شهري و افزايش استفاده شهروندان از وسايل حمل و نقل شخصي، شاهد آلودگي هوا هستيم.

وهاب ميزاني عنوان کرد: مجموعه مديريت شهري قزوين به منظور حل مشکل ترافيک برنامه جامعي تدوين کرده است.

وي تصريح کرد:ترويج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهاي درون شهري يکي از بهترين راهکارها براي رفع معضل ترافيک و آلودگي هوا به شمار مي رود.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت:در اين راستا براي ترويج فرهنگ دوچرخه سواري بين نسل نوجوان، تجليل از دانش آموزان پسر مقطع دبيرستان شهر قزوين در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار گرفته است.

ميزاني بيان کرد:اين بار با حضور احسان لشگري قهرمان کشتي، سعيد دقيقي و احد چگيني از اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين از دانش آموزان دبيرستان پسرانه چمران که براي طي کردن فاصله بين خانه و مدرسه از دوچرخه استفاده مي کنند با اهدا هدايايي مانند کلاه دوچرخه سواري و... تجليل شد.

وي اظهار کرد: اين برنامه به صورت مستمر در مدارس پسرانه شهر قزوين اجرا مي شود تا از اين طريق نسل نوجوان ما با فرهنگ دوچرخه سواري بيش از پيش مأنوس شوند.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت:به مدارسي که دانش آموزان آنها با دوچرخه به مدرسه مي روند، لوح تقدير اعطا مي شود.

ميزاني يادآور شد: حضور چهره هاي شاخص و مسئوولان در چنين مراسم هايي موجب مي شود دانش آموزان بيش از پيش به استفاده از دوچرخه ترغيب شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار