رئیس کل دادگستری قزوین اعلام کرد:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: چارت کارکنان اداری و قضایی استان از حیث کمیت همانند سایر استان‌های کشور است که از نظر کارکنان اداری کمبود نیروی انسانی در برخی از حوزه‌های دادگستری استان احساس می‌شود.
کد خبر: ۶۰۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 08 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین ،حجت الاسلام قدرتی در جلسه‌ای با حضور مدیر کل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه که در سالن جلسات دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، گفت: بدون شک افزایش نظارت‌ها موجب ارتقاء سطح کیفی نیروهای اداری در هر مجموعه می‌شود.

وی افزود: استان قزوین با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و سیصد هزار نفر که دومین شهر صنعتی کشور نیز محسوب می شود از ظرفیت های بسیار بالایی در تمامی حوزه ها برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه بیان کرد: در استان نیروهای بسیار خوب، فعال و با انگیزه کاری بالا هم در بخش کارکنان قضایی و هم کارکنان اداری مشغول به فعالیت هستند.

قدرتی خاطر نشان کرد: چارت کارکنان اداری و قضایی استان از حیث کمیت همانند سایر استان های کشور است که از نظر کارکنان اداری کمبود نیروی انسانی در برخی از حوزه های دادگستری استان احساس می شود.

این مقام قضایی استان اظهار کرد: بر اساس گزارش ها ۴۳ درصد از مجموع نیروهای اداری را در اختیار داریم که از نظر مقایسه ای از این حیث هشتمین استان کشور هستیم.

وی افزود: با حضور در استان بررسی های اولیه صورت پذیرفت و کمسیون قضایی و اداری به منظور ساماندهی نقل و انتقالات، ارتقاء کارکنان، آموزش های هدفمند و ایجاد انگیزه تشکیل گردید که موارد مختلفی در این کمسیون ها به منظور ارتقاء سطح کیفی کارکنان مورد بررسی قرار می گیرد.

قدرتی بیان کرد: با توجه به نسبت جمعیت مرکز استان به کل استان که ۴۶ درصد است و همچنین میزان ورودی پرونده های مرکز استان که ۳۲٫۵ درصد می باشد میزان ۵۶ درصد نیروها که ۳۶۹ نفر می باشند در مرکز استان مشغول فعالیت هستند که این میزان باید در مرکز استان کاهش یابد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: با برنامه ریزی و تلاش های انجام شده نیروهایی که جدیدا به مجموعه دادگستری اضافه می شوند در شهرستان های استان مشغول به فعالیت خواهند شد تا تقسیم نیروهای اداری در سطح استان به صورت درست و بر اساس نیاز ها صورت پذیرد.

این مقام قضایی استان در پایان اظهار کرد: دستورالعملی را صادر کردیم که برای احراز هر پستی نیاز به رعایت برخی موارد می باشد تا انتصاب پست های سازمانی بر اساس دستورالعمل ها صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار