رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین :
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری جشنواره پرواز بادبادک ها در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 08 May 2018

محمد درافشانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: این سازمان به منظور ایجاد شور و نشاط و افزایش شادابی در بین  خانواده ها برنامه ها و جشنواره های متعددی را برگزار می کند به طوری که در اردیبهشت ماه چندین برنامه و جشنواره توسط این سازمان برگزار شده است.

 وی افزود: یکی از جشنواره هایی که این سازمان برگزار می کند جشنواره پرواز بادبادک ها است که پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 16 در سینما تابستانه فدک بوستان ملی باراجین برگزار می شود.

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: برنامه دیگری که توسط این سازمان برگزار می شود، مسابقات بزرگ طناب کشی و کراس فیت است که جمعه 21 اردیبهشت ماه ساعت 16 در پیست اسکیت پارک ملت و سالن کوثر برگزار می شود.

 وی  بیان کرد: همچنین مسابقات بزرگ طناب کشی و دارت ویژه نواحل منفصل شهری هم توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود که این مسابقات در نواحی چوبیندر، دانش، اندیشه، مشعلدار برگزار خواهد شد.

 درافشانی یادآور شد: این مسابقات از روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه در نواحی مذکور برگزار می شود که امیدواریم این برنامه ها ارتقا روحیه نشاط و شادابی در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را به دنبال داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار