امام‌جمعه ابرکوه در جمع کارگران و کارفرمایان ابرکوه گفت: نبض اقتصادی کشور در دست کارگران است که با بهره‌های درونی و توانمندی‌های خود امید و نشاط را به زندگی مردم اهدا می‌کنند و جامعه سالم و پویا را رقم می‌زنند.
کد خبر: ۶۰۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 06 May 2018

 حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» هم‌زمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر در ديدار «ناصر زارع» ريیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی، اظهار کرد: کارگران نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور ایفا می‌کنند و حضور و تلاش آن‌ها به منزله تولید، پویایی و رشد اقتصادی است. بدون شک، نبض اقتصادی کشور در دست کارگران است که با بهره‌های درونی و توانمندی‌های خود امید و نشاط را به زندگی مردم اهدا کرده و جامعه سالم و پویا را رقم می‌زنند. 

وي کار را مقوله‌ای مشترک در مطالبات تمام جوامع بشری دانست و اذعان کرد: در جامعه اسلامی کار یک واژه ارزشی است که با انگیزه‌های دینی و مذهبی عجين شده و همتی بلند برای رسیدن به عزت است و جوانان باید به کارهای تولیدی افتخار کنند نه اینکه آن را دون شأن خود بدانند. 

حسینی ضمن اشاره به راه‌اندازی و توسعه واحدهای صنعتی در ابرکوه همچون فولاد بهنورد سرمد، کاشی سیمین و غيره ابراز امیدواری کرد تا با به‌کارگیری نیروهای بومی در این شرکت ها، زمینه اشتغال جوانان و برطرف شدن مشکل بیکاری آنان بیش‌ازپیش فراهم شود. 

«ناصر زارع» ريیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه نيز بیان کرد: باید در میان قشر کارگر و کارفرما یک حس تعهد کاری ایجاد شود تا با استفاده از تکنولوژی روز و آموزش مناسب، کیفیت محصولات داخلی ما نسبت به نمونه‌های خارجی آن، افزایش یابد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار