رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان از فعالیت ۱۲۰ واحد جمع‌آوری و تفکیک ضایعات و بازیافت غیرمجاز در جاده انصارالامام همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 05 May 2018
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان از فعالیت ۱۲۰ واحد جمع‌آوری و تفکیک ضایعات و بازیافت غیرمجاز در جاده انصارالامام همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهاره نوری‌صفا در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان همدان، با اشاره به فعالیت ۱۲۰ واحد جمع‌آوری ضایعات و بازیافت غیرمجاز زباله در جاده انصارالامام شهر همدان افزود: ۹۰ واحد جمع‌آوری ضایعات و تفکیک زباله و بیش از ۲۰ واحد بازیافت در جاده انصارالامام فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: فعالیت این واحد‌ها کاملا غیرمجاز هستند و شهرداری مریانج برای ساماندهی این واحد‌ها باید ورود پیدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان همدان مشکل اساسی تخلیه زباله و نخاله در حریم راه‌ها وجود دارد، ادامه داد: تخلیه این مواد در استان همدان به طور چشمگیری با سایر استان‌ها متفاوت است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان با اشاره به رویداد «همدان ۲۰۱۸» گفت: با توجه به این رویداد حساسیت در پاکسازی حاشیه جاده‌ها بالاست.

وی از زیرسازی یک راه توسط زباله و نخاله در محور حیدره به امامزاده محسن (ع) خبر داد و افزود: این راه مسیر دومی است که از امامزاده محسن بازمی‌گردد.

نوری‌صفا با تأکید بر اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی باید همکاری لازم را برای جلوگیری از تخلیه نخاله در حریم راه‌ها داشته باشد، یادآور شد: متأسفانه با وجود اینکه ضابط قضایی هستیم، اما وقتی در رابطه با این موضوع به مراجع قضایی مراجعه می‌کنیم ادله بیشتری می‌خواهند و به صورت جدی با عاملان آن برخورد نمی‌کنند.

وی در پایان به اقدامات انجام شده در روز زمین پاک اشاره کرد و گفت: پاکسازی مسیر امامزاده محسن (ع)، محور همدان- تهران، حاشیه همدان- ملایر و محور گنجنامه با حضور برخی دانشجویان و سازمان‌های مردم‌نهاد از جمله فعالیت‌های انجام شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار