سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این مراسم گفت: از همکارانم در شورای شهر و شهردار محترم بابت پیشنهاد تبدیل این محل به محیط فرهنگی تشکر میکنم و خوشحالم که مدیریت شهری به این نتیجه رسیده است که برای رسیدن به نتیجه مطلوب از راه فرهنگ و فرهنگ سازی وارد شود.
کد خبر: ۵۹۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 02 May 2018
 
 
نمایشگاه عکسهای قدیم لاهیجان در خانه روستایی شهرداری افتتاح شد
 
 
تابناک / نمایشگاه عکس های قدیم لاهیجان در خانه روستایی شهرداری در پارک بعثت لاهیجان افتتاح شد.
 
 
مهم ترین خبرهای شهرداری لاهیجان در نخستین ماه سال 97 +تصاویر
 
به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج)، نمایشگاه عکس های قدیمی لاهیجان با آثاری از استاد فریدون محمدی دوست در خانه روستایی شهرداری واقع در پارک بعثت(باغ ملی) که به تازگی توسط شهرداری لاهیجان بازسازی شده است، با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس انجمن سینمای جوان لاهیجان، مسئول کانون عکس ،هنرمندان و شهروندان فرهیخته لاهیجان و مدیران شهرداری افتتاح شد.
 
شهردار لاهیجان در این مراسم گفت: شهرداری لاهیجان با سیاست هایی که شورای اسلامی شهر تبیین کرده است، میزبان جشنواره های متعدد در طول سال خواهد بود.
مسعود کاظمی افزود: هدف از اجرای این برنامه ها که در راستای منویات مقام معظم رهبری جهت اجرای پیوست های فرهنگی در کنار پروژه های عمرانی می باشد، حفظ شأن شهروندان و نشان دادن غنای فرهنگی شهر لاهیجان است.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این مراسم گفت: از همکارانم در شورای شهر و شهردار محترم بابت پیشنهاد تبدیل این محل به محیط فرهنگی تشکر میکنم و خوشحالم که مدیریت شهری به این نتیجه رسیده است که برای رسیدن به نتیجه مطلوب از راه فرهنگ و فرهنگ سازی وارد شود.
 
جواد نجار تمیزکار با اشاره به توان اجرایی و توانمندی بالای مدیریت شهری لاهیجان، خواستار شروع به کار ساخت فرهنگسرای شهرداری لاهیجان شد.
 
گفتنی است استاد فریدون محمدی دوست از بزرگان عکاسی استان و پیشکسوت در این عرصه بوده که از ابتدای جوانی به ثبت تصاویر شهر لاهیجان می پرداخته است که در سال ۱۳۴۹ با اولین دوربین سوپر هشتی که به لاهیجان آورد، مستندی از باغات چای و چایکاری و تاریخچه آن در لاهیجان ساخت و موفق به کسب جایزه این فیلم در سال ۱۳۵۴ در بندرانزلی شد.
همچنین در این مراسم گروه موزیک شهرداری لاهیجان به اجرای زنده سرود ملی پرداختند که مورد توجه حاضران قرار گرفت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شهردار لاهیجان ازاعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت روز شورا تجلیل کرد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آزمایش خاک خیابان بام سبز برای احداث دیوار حائل و بهسازی مسیر بام سبز برای ایمنی توسط شهرداری لاهیجان در حال انجام است
 
 
 
 
 
همکاری نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان با شهرداری برای جمع آوری و پاکسازی دکه های بام سبز لاهیجان
 
 
 
 
 
 
آیین یادبود حاجی محمد میرزا چایکارملقب به کاشف السلطنه بنیانگذار صنعت چایکاری ایران و تجلیل از غفور گنجه ای معمار مقبره کاشف با حضور نائب رییس و عضو شورای شهر برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دکه های بام سبز لاهیجان با اقدام شهرداری جمع آوری شد
 
 
تابناک / شهردار لاهیجان از جمع آوری دکه های بام سبز لاهیجان خبر داد.
 
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: لاهیجان یکی از زیباترین شهرهای ایران است و طبیعت خدادادی این شهر در کنار جاذبه هایی که شهرداری ایجاد کرده باید مورد توجه و حفاظت قرار گیرد و از هر گونه آسیب به آن جلوگیری کرد.
وی اضافه کرد: از زمان پذیرفتن مسولیت شهرداری لاهیجان درصدد بودم تا نسبت به وضعیت نامناسب بام سبز اقدام شود و بسیاری از شهروندان و مسافران هم از وضعیت نابسامان بام سبز و غرفه های ناهمگون این منطقه که باعث چهره نازیبایی شده بود اظهار گلایه داشتند و دکه های موجود را زیبنده شهر لاهیجان به عنوان شهر نمونه گردشگری ایران نمی دانستند.
وی گفت: پس از طرح موضوع در جلسات شورای تأمین و هماهنگی های لازم با شورای اسلامی شهر، فرمانداری و دستگاههای ذیربط این منطقه از وجود هر گونه دکه پاکسازی شد.
کاظمی افزود: قرار بود از صبح پنج شنبه کار پاکسازی بام سبز آغاز شود که کاسبان بام سبز از عصر چهارشنبه ۵ اردیبهشت به صورت فردی نسبت به جمع آوری دکه ها اقدام کردند و واحدهای زیرمجموعه مدیریت اجرایی و خدمات شهر هم برای همکاری و جمع آوری و انتقال وسایل موجود وارد عمل شدند.
وی افزود: جای دارد از همکاری فرمانداری، شورای تأمین و به خصوص نیروی انتظامی شهرستان برای همکاری در جهت پاکسازی و جمع آوری دکه های بام سبز قدردانی نمایم.
کاظمی اضافه کرد: شهرداری لاهیجان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بام سبز به فضایی زیبا و آرام برای شهروندان و گردشگران تبدیل شود.
شهردار لاهیجان گفت: هدف ما جلب رضایت شهروندان و اجرای پروژه هایی مناسب برای گردشگری در شهر زیبای لاهیجان می باشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
شهری که پول و اقتصاد در آن چرخش نداشته باشد، از پویایی خارج می شود
 
 
تابناک / شهردار لاهیجان گفت: شهری که پول و اقتصاد در آن چرخش نداشته باشد، آن شهر از پویایی خارج می شود.
 
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی در نخستین جلسه شورای عالی سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان افزود: شهر زیبای لاهیجان بدلیل اقلیم ویژه و فرهنگ آن همیشه میزبان اولین ها بوده و در زمینه سرمایه گذاری هم ما می خواهیم حرف نخست را بزنیم.
 
وی اضافه کرد: هدف از تشکیل شورای عالی سرمایه گذاری در شهرداری لاهیجان بررسی و انعقاد قراردادها به صورت حقوقی است.
کاظمی گفت: هدف ما در شورای عالی سرمایه گذاری هموار کردن مسیر برای سرمایه گذاران بر اساس روال قانونی می باشد.
وی با اشاره به افزایش ۷۷ درصدی بودجه شهرداری لاهیجان در سال ۹۷ نسبت به سال قبل، افزود: رویکرد ما به سمت افزایش درآمد های شهرداری برای توسعه و آبادانی این شهر می باشد.
وی اضافه کرد: با فراخوان کلیه پروژه های عمرانی، گردشگری، فرهنگی،خدمات شهری و اقتصادی در سطح شهر شاهد حضور سرمایه گذاران در شهر لاهیجان خواهیم بود.
شهردار لاهیجان گفت: جلسات شورای عالی سرمایه گذاری، جلسه تاریخ اقتصاد شهر است و باید پیگیری شود تا خروجی مناسبی داشته باشیم و شاهد تحولات وجذب سرمایه گذاری باشیم.
سید الهیار مصباحی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان در این جلسه گفت: استاندارد سازی پروژه های سرمایه گذاری خیلی مهم بوده تا متقاضی و سرمایه گذار در این زمینه ورود کنند.
وی اضافه کرد : در زمینه نقشه راه پروژه های سرمایه گذاری می بایست با بررسی کامل ورود کرد و طرح های سرمایه گذاری به صورت کوتاه مدت ، میان و بلند مدت دیده شود.
وی افزود:یکی از مسائل مهم در سرمایه گذاری که باید روشن شود نوع روش سرمایه گذاری می باشد و پروژه ها و طرح ها در سامانه وارد شوند.
حجت طیران نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: در سالهای گذشته دخالت در شهرهای مختلف باعث شد سرمایه گذاران نگران و ناراحت باشند.
وی افزود: اجرای شیوه نامه و فراخوان سرمایه گذاری باعث می شود سرمایه گذاران خوبی را بتوانیم جذب کنیم.
وی اضافه کرد : خیلی از سرمایه گذاران دوست دارند در لاهیجان سرمایه گذاری کنند.
محسن شیخ شعربافان عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در این جلسه گفت : برگزاری این جلسات می تواند سرمایه گذاری اقتصادی در لاهیجان را رونق دهد.
وی گفت: ما تمایل داریم با جذب سرمایه گذار شاهد تحولات مثبت و خوبی در شهر لاهیجان باشیم.
وی اضافه کرد: ثبت پروژه های سرمایه گذاری در سامانه باعث اطلاع رسانی شفاف و آگاهی همه سرمایه گذاران خواهد بود.
در این جلسه کارشناسان استانداری گیلان و شهرداری لاهیجان گزارشی از شیوه نامه سرمایه گذاری ارائه کردند.
 
 
 
 
 
 
 
 
از جانبازان و ایثارگران شهرداری لاهیجان با حضور شهردار و رئیس و عضو شورای اسلامی شهر تجلیل شد
 
 
 
 
 
 
مدیران به جزء با همراهی سمن ها و جوانان موفق نخواهند شد
 
 
شهردار لاهیجان گفت: مدیران به جزء با همراهی سمن ها و جوانان در کار خود موفق نخواهند شد.
 
به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان افزود: از حمایت نهادهای مدنی وخصوصی درامورجوانان باید بهره برد و دولت به این نهادها توجه و حمایت کند.
وی با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به روز زمین پاک اشاره کرد و افزود: شهرداری با همراهی جوانان عضو سازمان های مردم نهاد اقدام به پاکسازی مناطق گردشگری بام سبز و راه پله های آبشار کرد تا از مسافران و شهروندان بخواهد از ریختن زباله در معابر خودداری کنند.
وی به تشکیل جلسات ستاد ملی جوانان به ریاست رییس جمهور اشاره کرد و اضافه کرد: ما از اسناد و مصوبات فرادست می توانیم برای توجه بیشتر به امور جوانان استفاده کنیم.
کاظمی با بیان اینکه انجمن جوانان کارآفرین فرصت خوبی برای استفاده از جوانان است افزود: شهرداری آمادگی دارد در گذاشتن عرصه های مختلف در این زمینه کمک کند.
وی به حضور مشاوران جوان در ادارات اشاره کرد و گفت: حضور مشاوران جوان به طور مطمئن اتفاق بسیار مناسب و خوبی می تواند در هر مجموعه داشته باشد.
شهردار لاهیجان در این جلسه اعلام آمادگی کرد که شهرداری با همراهی آموزش و پرورش در هر محله امکاناتی را در اختیار مدارس قرار دهد تا به عنوان محل بازی در فصل تابستان مورد استفاده قرار گیرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
همزمان با روز زمین پاک جلسه بررسی مدیریت پسماند شهرداری لاهیجان و رفع مشکلات محل دفع زباله با حضور شهردار لاهیجان، مدیرعامل پسماند استان، نائب رییس شورا،گروه های مردم نهاد در شهرداری لاهیجان برگزارشد.
 
 
 
 
 
شهردار لاهیجان در روز زمین پاک از فعالان محیط زیست شهری تجلیل کرد
 
 
 
 
 
 
 
 
بام سبز لاهیجان در روز زمین پاک از زباله پاکسازی شد
 
 
مسیر راه پله آبشار و بام سبز لاهیجان همزمان با دوم اردیبهشت روز زمین پاک پاکسازی شد.
 
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان این مراسم با حضور رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر ، اعضای گروه مردم نهاد باشگاه کوهنوردی باران، گروه آفرود و مدیران شهرداری و کارکنان خدمات شهر همزمان با دوم اردیبهشت، روز زمین پاک پاکسازی شد.
جلسه با مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان گیلان و تجلیل از سازمان های مردم نهاد فعاال در زمینه محیط زیست شهری و بررسی حل مشکلات محل دفع زباله از دیگر برنامه های شهرداری لاهیجان در روز زمین پاک بود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مجتبی (میلاد)شیخ شعربافان به عنوان مشاور امور شهرداریهای شرق استان گیلان منصوب شد
 
 
 
 
 
 
 
شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ،مدیر کل منابع طبیعی گیلان ، رییس منابع طبیعی لاهیجان و نماینده فرمانداری برای تسریع در بهبود شرایط دفع زباله در تموشل از این محل بازدید کردند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مدیر پایانه مسافربری شهرداری لاهیجان از جابجایی ۳۳ هزار و ۲۵ مسافر با ۲۷۶۶ دستگاه اتوبوس از پایانه مسافربری شهرداری در فاصله زمانی یک تا ۱۵ فروردین ۹۷ خبر داد.
 
 
 
 
 
 
مسیرهای تراش آسفالت با دستگاه و مرمت آسفالت خیابان های شهر لاهیجان اعلام شد
 
 
این مسیرها به شرح زیر اعلام می شود:
 
۱_ باند کندرو بلوار امام رضا (ع)
۲- مسیر اصلی خیابان شیخ زاهد
۳- خیابان امام خمینی از میدان سپاه تا میدان بصیرت
۴_خیابان استقلال(امیرشهید)تا انتهای دانش+ دور میدان آزادگان+انتهای خزر
۵- امیر شهید تا میدان فیض + دور میدان فیض تا سازمان چای
۶-خیابان شهدا از جلوی مسجد امیر صادق تا دور میدان برق
۷_ خیابان جمهوری + دور میدان چای
۸- دو طرف بلوار شهید انصاری ( از میدان انتظام تا میدان ابریشم)
۹_ از میدان انتظام تا میدان چای
۱۰_خیابان شهید کشاورز
۱۱- کوچه اخوان ( مدرسه سمیه- طالقانی نهم)
۱۲-کوچه مسجد غریب آباد( طالقانی ششم تا جلوی مسجد)
۱۳- دور میدان عاقلیه و جلوی بازار +مسیر رفت و برگشت بلوار حکیم زاده+ خیابان کیا موسوی
۱۴- مسیر برگشت بلوار دیلمان از سمت سیاهکل
۱۵_مسیر بام سبز+ خیابان حزین لاهیجی
۱۶_خیابان شهید بهشتی(از جلوی آقا سید حسین به صورت مقطعی تا جلوی فروشگاه ترنج )
۱۷- خیابان حشمت و ارتباطی حشمت چهارم به خیابان شهید بهشتی
۱۸- خیابان فضلی شاد تا جلوی مدرسه ارشاد
۱۹- انتهای خیابان تربیت معلم ( بین تربیت معلم ۲۴تا۳۰)
۲۰_ از جلوی کارخانه دلشاد به طرف ابتدای خیابان مهرگان+ ابتدای خیابان هدایت جلوی نانوایی چند منظوره
 
 
 
 
 
 
 
 
مهمان نوازی شهروندان لاهیجان، نشان از مدنیت لاهیجان وندهای عزیز بود
 
 
شهردار لاهیجان گفت: مهمان نوازی و میزبانی شهروندان لاهیجان، نشان از مدنیت لاهیجان وندهای عزیز در نوروز امسال بود.
 
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان ، مسعود کاظمی در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان و تودیع و معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان افزود: استفاده از جوانان و بانوان یکی از قول های رییس جمهور محترم بود که امروز با تأکید ها و حمایت های استاندار گیلان در حال اجرا می باشد و جای تقدیر دارد.
وی با اشاره به تشکیل جلسات ستاد خدمات سفر شهرداری لاهیجان از بهمن ۹۶، اظهار کرد: سعی کردیم شرایط را برای تردد مناسب مردم فراهم کنیم و تذکر امام جمعه محترم مبنی بر آسفالت معابر را در دستور کار قرار دادیم.
کاظمی اضافه کرد: شهرداری با تمام توان شرایط برای میزبانی مطلوب از مسافران را فراهم کرد.
وی افزود: گل آرایی معابر و میادین و کوچه های قدیمی، سفره هفت سین شناور در استخر، برپایی سفره هفت سین بزرگ در جلوی ساختمان شهرداری و کمپ اقامتی، پاکسازی معابر سطح شهر، لکه گیری آسفالت خیابانها، نظافت سرویس های بهداشتی، آماده سازی نمازخانه ها، آماده کردن کمپ های اقامتی، نصب المان های نوروزی در سطح شهر از جمله اقدامات برای استقبال از نوروز ۱۳۹۷ در شهر لاهیجان بود.
کاظمی با بیان اینکه شهرداری لاهیجان برای فراهم نمودن فضای شاد و پر نشاط برای شهروندان و مسافران برنامه های متنوعی تدارک دید، گفت: شهرداری لاهیجان به منظور اجرای موسیقی در مناسبت های مختلف اقدام به تشکیل گروه موزیک کرده است که همزمان با نوروز نخستین اجراهای خود را برای همشهریان و مسافران انجام داد.
وی افزود: گروه موزیک شهرداری لاهیجان هر روز صبح در حاشیه استخر و نقاط گردشگری با اجرای موسیقی زنده و شاد فضای جدیدی را در این منطقه ایجاد کرد و با توجه به طرح شب های روشن لاهیجان که توسط دکتر سالاری استاندار گیلان تصویب و ابلاغ شد، هر شب در کنار خانه روستایی باغ ملی نیز به اجرای برنامه های شاد پرداخت.
شهردار لاهیجان اضافه کرد: اجرای برنامه های هنری و نمایشی و موسیقی در هر روز عصر در حاشیه استخر و هر شب در خانه روستایی باغ ملی با حضور هنرمندان بخش دیگری از برنامه های شهرداری در نوروز ۱۳۹۷ در شهر لاهیجان بود تا شهروندان و مسافران نوروز متفاوتی را شاهد باشند.
کاظمی گفت: همزمان با لحظه تحویل سال به همراه مدیران شهرداری در گلزار شهدا سال نو را با خانواده های معظم شهدا آغاز کردیم تا با شهدای انقلاب تجدید پیمان کنیم و سپس با اهدای سوغات و بسته های فرهنگی از نخستین مسافران استقبال کردیم.
وی افزود: اجرای برنامه رادیویی در صبح در ضلع شمالی استخر و موسیقی در شب های روشن لاهیجان در باغ ملی از برنامه های هنری دیگری در جشنواره نوروزی لاهیجان بود.
وی اضافه کرد: کارکنان شهرداری لاهیجان در این ایام با تلاش شبانه روزی فضای مناسبی را برای استقبال از نوروز فراهم کردند و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر نیز در تدارک وسیع شهرداری برای نوروز ۱۳۹۷ نقش مهمی ایفا کرد.
شهردار لاهیجان اظهار کرد: پخش ویژه برنامه های رادیویی از سیستم های صوت حاشیه استخر، حضور در برنامه های زنده صدا و سیمای مرکز گیلان برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان، چاپ نقشه و کتابچه راهنمای گردشگری به دو زبان فارسی و انگلیسی، نظرسنجی های روزانه از مسافران و شهروندان از جمله برنامه های فرهنگی در نوروز ۱۳۹۷بود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مدیریت شهری لاهیجان پروژه های خوبی را دردست اجرا دارد

 

تابناک / آرمان پوریاسری عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه ما بعنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر لاهیجان ، خادم و خدمتگزار مردم هستیم و بر این

به گزارش گیل خبر، آرمان پوریاسری عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه ما بعنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر لاهیجان ، خادم و خدمتگزار مردم هستیم و بر این امرشکرگذاریم افزود : ما در قبال مردم مسئولیم وتاحد توان برای توسعه ، عمران و آبادانی لاهیجان تلاش خواهیم کرد وامیدوارم خادم و خدمتگزار خوبی برای مردم لاهیجان باشیم

وی ادامه داد: در حال حاضر مدیریت شهری لاهیجان پروژه های خوبی را دردست اجرا دارد و به طور یقین حمایت و پشتیبانی مردم و همکاری مسئولان دراین امر می تواند بسیار کار ساز باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به روز شوراها ، اظهار داشت : امر شورا و مشورت آنچنان از اهمیت بسزایی برخوردار است که قرآن مجید یک سوره به نام شورا را به آن اختصاص داده است.

وی افزود : جامعه ای که سنت مشورت و هم فکری و نظر خواهی در آن حاکم است که بهترین راه و کاملترین مسیر را برای توسعه همه جانبه در پیش خواهد داشت.

مهندس پوریاسری، استفاده از ظرفیت و جایگاه پر اهمیت شوراها را مورد تأکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: شوراها مورد اعتماد و امین مردم هستند و این نهاد فرصتی برای توسعه مشارکت و حضور مردم است.

وی اقداماتی که تا کنون در شهر به اجرا در آمده است را نتیجه مشارکت، تعامل، همدلی و هم اندیشی اعضای شورای شهر بر شمرد و بیان داشت : اعضای شوراهای اسلامی باید از فرصت بدست آمده جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنند و برای توسعه شهرها و روستاها گام بردارند.

آرمان پوریاسری با اشاره به بخش هایی از شهر که در سالیان گذشته مورد کم توجهی قرار گرفته است ، بیان داشت : برای کوچه های فیاض و کوی زمانی تا ابتدای حوزه شهری کوبنه برای روکش آسفالت و ترمیم آن می بایست به زودی اقدام لازم صورت گیرد .

پوریاسری گفت : ایجاد یک پارک تفریحی برای استفاده ازمردم و محلات لاهیجان نیز جزو اولویت های تیم شهری قرار دارد.

رییس کمسیون حقوقی شورای شهر لاهیجان بر وظیفه خدمات رسانی توسط شهرداری تاکید کرد و گفت : تیم مدیریت شهری برای سهولت آمد و شد و ایجاد آرامش برای شهروندان و گردشگران ، ترمیم آسفالت کوچه های شهر و خیابان های شهر را در دستور کار خود قرار داده است .

یاسری ضمن قدردانی از مجاهدت های آیت الله قربانی به عنوان نماینده ولایت فقیه در گیلان ، اذعان داشت : انتخاب جناب آیت الله فلاحتی از سوی مقام معظم رهبری که جوانترین نماینده ولی فقیه در استان ها هم می باشد را انتخابی هوشمندانه و با درآیت دانست .

عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به چهره علمی و حوزوی نماینده ولی فقیه در استان گیلان ، اظهار داشت : همانطور که رهبر معظم انقلاب بر جوانگرایی بارها تاکید داشتند ، شورای شهر لاهیجان نیز باید از پتانسیل جوانان شهر برای توسعه شهر لاهیجان بهره ببرد .

مهندس آرمان پوریاسری در ادامه از ایجاد کارگروهای تخصصی در سال ۹۷ خبر داد و گفت : در نظر داریم در سال جدید از پتانسیل جوانان بیشتر بهره ببریم و با مشارکت شهروندان عزیز کارگروهای مهندسین ، بازاریان ، جوانان ، بانوان ، رسانه ، ورزشکاران و … را جهت کمک به اعضای شورا تشکیل دهیم.

پوریاسری در پایان ضمن تشکر از سعه صدر شهروندان لاهیجان ، از آنان جهت همکاری و ارائه نظرات و پیشنهادات خود به شورای شهر لاهیجان دعوت به عمل آورد و بیان داشت : شورای شهر و شهرداری لاهیجان خادمین مردم هستند و بدون مساعدت فکری و همیاری شهروندان توسعه شهر لاهیجان میسر نخواهد بود .

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار