عضو شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین با انتقاد از تحقق وعده‌های داده شده به شهروندان،گفت: در صورت عدم ایجاد تغییرات لازم در شهرداری، شفافیت بیشتری خواهم داشت.
کد خبر: ۵۹۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 25 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری مهر،مهدی عبدالرزاقی در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه شورای پنجم خواهان شفافیت است، بر لزوم شفافیت تمام قراردادهای قبلی و فعلی شهرداری تأکید کرد و گفت: در صورت عدم مشاهده تغییرات لازم تا پایان اردیبهشت ماه جاری شفافیت بیشتری در صحبت‌هایم خواهد داشت.

وی افزود: مدیران شهرداری باید به نمایندگان مردم در شورای شهر پاسخ‌گو باشند چرا که شورا چشم هشیار و ناظر مردم بر عملکرد مدیران شهری است که می‌تواند در تمام حوزه‌ها ورود کند.

این نماینده مردم قزون در پارلمان محلی گفت: در بسیاری از موارد مدیران شهرداری قول همکاری می‌دهند اما وقتی به وعده‌های خود عمل نکنند این اعضای شورا هستند که باید پاسخ‌گوی مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه در هفت ماه گذشته ۱۲ تذکر به مدیران شهرداری داده‌ام که تاکنون فقط یک مورد پاسخ داده شده است، افزود: اگر تذکرهای داده شده به مدیران شهرداری وارد نبوده چرا تاکنون این امر را اطلاع‌رسانی نکرده‌اند و اگر تذکرات به‌جا بوده باید پرسید چرا موارد مورد نظر تا امروز عملیاتی نشده است.

این مسئول با بیان اینکه مردم در ۲۹ اردیبهشت سال گذشته به تغییر روند آن روز شهرداری رأی داده‌ و با انتخاب اعضای شورای پنجم خواستار مشاهده تغییرات شده‌اند، اذعان داشت: امروز شورای پنجم به ادامه وضع قبل تن نداده و در صورت عدم تغییرات مورد نظر، به اعتراض خواهد ایستاد.

این مسئول با بیان این پرسش که آیا پیمانکار برج پونک در مدت زمان تعهد شده، قادر به تحقق تعهدات خود خواهد بود یا خیر، از عدم ترتیب اثر شهرداری نسبت به تذکرات اعضای شورا انتقاد کرد.

وی با اشاره به مدت ۳۶ ماهه قراداد برج پونک، گفت: طبق قرارداد پیمانکار این پروژه باید ۵۵۸ واحد مسکونی را ظرف مدت ۳۶ ماه تکمیل و تحویل دهد که تاکنون ۲۱ ماه از تعهد زمانی پیمانکار مذکور گذشته و پروژه هنوز در مرحله سفت کاری قرار دارد.

این مسئول با اشاره به بازدید به عمل آمده از جاده نجف‌آباد که پنج ماه پیش به اتفاق برخی از مدیران و معاونان شهرداری به عمل آمده، از قول مساعد مدیران شهرداری در خصوص اصلاح آسفالت این جاده سخن گفت و از عدم تحقق این وعده تا امروز انتقاد کرد.

به گفته عبدالرزاقی با پیگیری‌های به عمل آمده این جاده تاکنون فقط در چند نقطه مورد لکه‌گیری قرار گرفته و شهروندان از این وضعیت ناراضی هستند که این امر به نارضایتی شهروندان از نمایندگان خود در شورا خواهد انجامید.

وی عدم وجود دستگاه‌های خودپرداز در مناطق منفصل شهری را یک معضل برای ساکنان این نواحی خواند و مطرح کرد: شهروندان این مناطق در دسترسی به پول نقد دچار مشکل هستند و ناچارند نیاز خود را در ازای دادن پول به برخی از کسبه بومی برطرف کنند که این خود مساله قابل عبوری نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: تعبیه دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر در مناطق منفصل به‌منظور تسهیل دسترسی شهروندان از تأکیدات شورای پنجم بوده که متأسفانه تاکنون مغفول مانده است.

رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین از تخصیص ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت خانه فرهنگ چوبیندر خبر داد و گفت: این پروژه که سال گذشته نیز مشمول تخصیص اعتبار قرار گرفته از دیگر پروژه‌هایی است که مورد توجه قرار نگرفته و در مرحله گودبرداری رها شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار