رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین :
رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از ساخت فضای الحاقی برای بیمارستان شهدای آبیک و افزایش تخت های آن از 32 به 64تخت در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 23 April 2018

دکتر منوچهر مهرام روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار تابناک قزوین، با بیان اینکه نقشه های فضای الحاقی این مجموعه تهیه شده است،افزود: فضای فعلی این مرکز درمانی فاقد استانداردهای لازم برای یک بیمارستان است.
وی با بیان اینکه مردم با توجه به نام بیمارستان بر این مجموعه انتظارات درمانی از آن دارند، افزود: با افزایش فضای الحاقی توسط بخش خیریه این مجموعه را به بیمارستانی 64 تختخوابی تبدیل می شود.


مهرام بیان کرد: در حل حاضر در این مکان فقط درمانگاه های تخصصی، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و اورژانس برای خدمات حاد درمانی فعال هستند که این خدمات با صرف 20 میلیارد ریال هزینه فعال شدند.


به گفته این مقام مسئول، در بازدیدی که با حضور مسئولان شهرستان آبیک از این مجموعه درمانی داشتیم، همگی بر وضعیت نامناسب فعلی این مکان اذعان داشتند.


مهرام  بیان کرد: البته هم اکنون مردم این شهرستان برای بستری مشکلی ندارند و در بیمارستان خصوصی ولیعصر آبیک خدمات درمانی بستری را با تعرفه دولتی دریافت می کنند و دانشگاه علوم پزشکی ما به التفاوت تعرفه بخش دولتی و خصوصی را پرداخت می کند.


مرکز درمانی شهدا در دوره دولت دهم به عنوان بیمارستان 32 تختخوابی ساخته و تحویل دانشگاه علوم پزشکی قزوین شد اما با وجود هزینه های بالای صرف شده برای ساخت و تجهیز آن از همان ابتدا نقشه استاندارد مناسبی نداشته و در برهه ای از زمان حواشی زیادی بر سر آن بین مسئولان این شهرستان با دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شد.


شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین نام دارای 2 بخش مرکزی و بشاریات است و در شرق استان قزوین قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار