معاون اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارقزوین گفت: سی و یکمین کنفرانس ملی فیزیک ایران و بیست و سومین همایش دانشجویی فیزیک 5 تا 8 شهریور سال جاری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 23 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، منوچهر حبیبی "  در نشست کارگروه پژوهش و فناوری استان قزوین اضهار کرد: این رویداد با توجه به اینکه در آن جدیدترین و آخرین دستاوردهای علم فیزیک در کشور ارایه خواهد شد، از اهمیت علمی بالایی برخوردار است.


وی افزود: باید همه دست اندرکاران کنفرانس ملی فیزیک بکوشند تا شاهد میزبانی و برگزاری خوب این رویداد علمی باشیم.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین، اهمیت فیزیک در حوزه های فناوری ارتباطات، حمل و نقل های دریایی،هوایی و فضایی و فناوری های مرتبط با صنعت و کشاورزی برجسته خواند و گفت: رشد این بخش می تواند جهش زیادی را به علم و اقتصاد کشور ببخشد.


وی خاطر نشان کرد: حضور واحدهای صنعتی و کشاورزی دانش بنیان و مجموعه های پزشکی و درمانی استان در این کنفرانس ملی بسیار ضروری است چرا که می تواند زمینه رشد و ارتقا را برای این واحدها فراهم کند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی قزوین گفت: شهرداری با حضور خود در این کفرانس می تواند اثرگذاری مناسبی در سطح جامعه داشته و در زمینه آماده کردن فضای شهر برای برگزاری این رویداد ملی را فراهم کند.


حبیبی بیان کرد: استانداری قزوین آمادگی همکاری با دست اندرکاران این کنفرانس را دارد و با توجه به ظرفیت‌های بالای استان می‌توانیم کنفرانس‌های علمی بیشتری را میزبانی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار