معاون اقتصادی استاندار:
معاون اقتصادی استانداری گفت: حمایت از بخش گردشگری و رونق آن از اولویت های استان قزوین است و پرداخت تسهیلات در سیستم بانکی در این بخش باید تسریع و روان شود.
کد خبر: ۵۹۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 22 April 2018
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،"منوچهر حبیبی" در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: با مشکلاتی که دربرخی بانکها در پرداخت تسهیلات ایجاد شده نیازمند تحول در روشهای پرداخت هستیم و باید این موانع بسرعت رفع شود.

وی افزود: باتوجه به این که ظرفیتهای گردشگری در استان فراوان است ما وظیفه داریم در این زمینه رویکرد خود را تغییر دهیم و همراه سرمایه گذاران باشیم تا طرح های گردشگری با سرعت بیشتری در استان اجرایی شود.


حبیبی یادآورشد: موضوع فقط رفع مانع از پرداخت تسهیلات به یک نفر نیست بلکه وقتی یک سرمایه گذار ازما ناراضی شود حتما نگرانی خود را به دیگران منتقل کرده و استان آسیب خواهد دید و سرمایه گذاران از آمدن به قزوین پشیمان می شوند.


معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: نباید اجازه دهیم با یک رفتار غیرمنطقی ما مجموعه ای از متقاضیان سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و کشاورزی و صنعت از حضور در قزوین پیشمان شوند و احساس حمایت نداشته باشند.


وی افزود: وقتی تاکید دولت حمایت از گردشگری است دیگر معنا ندارد یک بانک عامل حتی تسهیلات مصوب شده را قطره چکانی پرداخت کند و پروژه متوقف شود.


حبیبی گفت: اگر شعار رونق گردشگری را داده ایم و استاندار نیز تاکید بر آن دارند همه موظفیم با سرمایه گذار همراه باشیم و مصوبات را به طور کامل اجرا کنیم.


معاون اقتصادی استانداری قزوین همچنین اعلام کرد: موضوع پرداخت تسهیلات به یکی از سرمایه گذاران ساخت هتل در تاکستان که بسیار طولانی شده به بازرسی ارجاع می شود تا موضوع مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار