قول مساعد مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور:
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای تکمیل پروژه ورزشگاه 15هزار نفری قزوین قول مساعد داد.
کد خبر: ۵۹۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 21 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،" حسن کریمی" روز پنجشنبه در بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفره سردار آزادگان قزوین افزود: در سطح کشور چندین طرح ورزشی داریم که پس از بهره برداری و تحویل دچار نواقصی شده اند که برای رفع آنها می کوشیم.


وی اظهار کرد: باید در نگهداری و بهره برداری مناسب اماکن ورزشی نهایت دقت را به عمل بیاوریم.


کریمی همچنین در بازدید از سالن ورزشی 6 هزار نفری در دست احداث قزوین که در جوار ورزشگاه 15 هزار نفری قرار دارد،گفت: برای تکمیل هرچه زودتر این طرح نیز تلاش خواهیم کرد.


مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این بازدیدها گفت: احداث استادیوم 15 هزار نفری سردار آزادگان در سفر مقام معظم رهبری در سال 82 به قزوین کلید خورد و هم اکنون به صورت تکمیل موقت تحویل داده شده است.


عباس علایی مقدم اضافه کرد: برای تکمیل سالن سرپوشیده دوومیدانی و سالن 6 هزار نفری در کنار مجموعه سردار آزادگان نیز در سفر ریاست جمهوری به استان قزوین 50 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد که 30 میلیارد ریال آن در سال جاری تخصیص خواهد یافت.


نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: قزوین با وجود نزدیکی به پایتخت یک سالن مجهز و استاندارد برای برگزاری مسابقات ورزشی و سایر برنامه ها ندارد و سالن سرپوشیده 6 هزار نفری پس از بهره برداری نخستین سالن چندمنظوره این استان به شمار خواهد رفت.


داوود محمدی اضافه کرد: وزیر ورزش و جوانان قول مساعد برای پرداخت 100 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه را داده اند و امیدواریم با پیگیری مسئولان شاهد تحقق این وعده باشیم.


وی ادامه داد: قزوین به دلیل نزدیکی به تهران ظرفیت زیادی برای میزبانی مسابقات آسیایی و ملی دارد بنابراین امیدواریم هرچه سریعتر برای تکمیل سالن ورزشی 6 هزار نفره اقدام شود.


وی اضافه کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری نیز برای استان قزوین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید برای رفع نواقص آن و مسقف کردن دیواره سنگنوردی در این مجموعه اقدام شود.


پیمانکار سالن سرپوشیده دوومیدانی و سالن 6 هزار نفری نیز در این بازدید گفت: تاکنون برای ساخت سالن 6 هزار نفره و سالن دوومیدانی قزوین 750 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و اکنون این طرح ها دارای 35 درصد پیشرفت فیزیکی هستند.


رجب شجی بیان کرد: این مجموعه ها برای تکمیل شدن به حدود 200 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارند.
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس و ایرج رحمانی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان نیز در این بازدیدها حضور داشتند.

 

 

 

 

 
کلید واژه ها:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار