استاندار قزوین در دیدار با مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور:
استاندار قزوین در دیدار با مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشورگفت: با توجه به ظرفیت های و استعدادهای موجود باید زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر ورزش های سالنی در استان فراهم شود.
کد خبر: ۵۹۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 21 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،"عبدالمحمد زاهدی" روز پنجشنبه در دیدار با حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور افزود: ورزش های سالنی در استان از ورزشهای میدانی جلوتر هستند و با توجه به این توانمندی باید برای تکمیل هرچه زودتر سالن 6 هزار نفری در استان قزوین اقدام کرد.
وی اضافه کرد: ورزشکاران قزوینی استعداد بسیار زیادی در رشته های فوتسال و والیبال دارند و تکمیل سالن چند منظوره 6 هزار نفری و آماده کردن زیرساخت ها می تواند ما را به استان های پیشتاز کشور در این رشته ها تبدیل کند.


زاهدی اظهار کرد: اولویت اول استان قزوین در حوزه زیرساخت های ورزشی تکمیل سالن 6 هزار نفری است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت: پیمانکار سالن 6 هزار نفری بعد از چهار ماه از انعقاد قرارداد هنوز به شکل جدی وارد عمل نشده است و دلیل آن را پرداخت نکردن اعتبار عنوان می کند.
علی فرخزاد ادامه داد: متاسفانه قرارداد این پیمانکار تنها تا مرحله سفت کاری پروژه است و برای نازک کاری پروژه دوباره باید مزایده و تشریفات عقد قرارداد برگزار شود که زمانبر است.


وی گفت: باید اداره کل ورزش و جوانان قزوین فهرست نواقص ورزشگاه ورزشی 15 هزار نفری را تهیه کند تا با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای رفع آنها اقدام شود.


فرخزاد افزود: برای مسقف کردن دیواره سنگنوردی قزوین در سفر وزیر ورزش و جوانان قول مساعد گرفته شد و امیدواریم با تخصیص اعتبار برای تکمیل این پروژه نیز اقدام  شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: ساختمان اداری اداره کل ورزش و جوانان اصلا مناسب نیست و می توان با تبدیل به احسنت برای جابه جایی این آن اقدام کرد.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین نیز در این دیدار گفت: از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به دلیل انجام ندادن تعهدات خود گلایه داریم چون استان ما با وجود تمامی مشکلات اعتباری به تمامی تعهدات خود برای تکمیل پروژه ها اقدام کرده است.


ابوالفضل یاری بیان کرد: پروژه های سالن 6 هزار نفری و سالن سرپوشیده دوومیدانی برای استان اولویت دارند و باید هرچه زودتر تکمیل شوند.

به گفته او، برای تکمیل پروژه های ورزشی که ماهیت استانی دارند با همکاری سایر دستگاه ها اقدام خواهیم کرد و امیدواریم پروژه های ملی نیز هرچه سریعتر در استان به مرحله تکمیل و بهره برداری برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار