استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: نیروهای مسلح ما منسجم تر، مقتدر تر از گذشته، تحت فرماندهی کل قوا با حمایت مردم در حفاظت از انقلاب و دفاع از کیان اسلامی گام بر می دارد.
کد خبر: ۵۹۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 18 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی در مراسم روز ارتش اظهار کرد: بعد از توطئه های زیادی که برای انحلال ارتش مطرح شد با بصیرت امام این نیرو حفظ شد و مقتدرتر از گذشته به حیات خود در دفاع از مرزها ادامه می دهد.

وی افزود: در طول تاریخ حضور و تقویت نیروهای مسلح یک موضوع اصلی و مورد توجه دولتها بوده و امروز کشور ما موقعیت و شرایط خاصی دارد و به لحاظ جغرافیایی در یک منطقه استراتژیک قرار گرفته که در مسیر زمینی، هوایی و دریایی شرق و غرب واقع شده و جریان اکتشاف نفت اهمیت استراتزیک ما را بیشتر کرده است.

وی  با بیان اینکه،تنگه هرمز و حضور ایران در این منطقه همواره یک مسئله اساسی برای غارتگران ثروت کشور های منطقه بوده  است گفت: امروزه چرخ های اقتصادی کشورها با نفتی که از تنگه هرمز عبور می کند می چرخد لذا همیشه تلاش می کنند با ایجاد تفرقه بین کشورهای منطقه و درگیرکردن آنها در جنگ های ناخواسته از منابع نفتی استفاده کنند.

به گفته وی، پیروزی انقلاب خون تازه ای در رگ های کشور جاری کرد و چون انقلاب ما فرهنگی بود و مرز جغرافیایی نداشت وحشتی در دل استکبار و سلطه گران ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: نیروی مسلح ما در این جنگ فرسایشی مقتدرانه از مرزهای ایران دفاع کردند و علیرغم همه خسارت هایی که دشمنان به ما وارد کردند اما شکست خوردند و دست خالی از مرزها بازگشتند.

زاهدی تصریح کرد: این حساسیت که برای سلطه گران ایجاد شده نباید تصور کنیم توطئه های آنها پایانی دارد بلکه دشمن در هر لحظه به شکلی ظاهر می شود و امروز در چهره ارتجاع سه گانه آمریکا، صیونیسم و آل سعود ظاهر شده که با اقتدار نیروهای مسلح و پشتیبانی ملت باید با افتخار اذعان کنیم که نیروهای مسلح ما منسجم تر، مقتدر تر از گذشته و تحت فرماندهی کل قوا در حفاظت از انقلاب و کشور ایستاده و باحمایت مردم در دفاع از کیان اسلامی مصمم و جدی است.

در ادامه نیروهای مسلح مستقر در قزوین از مقابل جایگاه رژه رفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار