مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین خبر داد:
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: با کسب دستور قضایی و با هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی، 9 حلقه چاه غیر مجاز در بخش خرمدشت شهرستان تاکستان مسدود شد.
کد خبر: ۵۹۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 18 April 2018

حمید پویا روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار تابناک با اعلام این خبر افزود: این تعداد چاههای غیر مجاز قرار بود برای تامین آب اراضی منطقه جهت کشت صیفی جات مورد استفاده قرار بگیرد.


وی اظهار کرد: مقرر شده بود تا آب این تعداد از چاههای غیر مجاز توسط لوله به اراضی مورد نظر پمپاژ شود از سوی دیگر،شرکت آب منطقه ای در راستای عمل به وظایف قانونی خود جهت حفظ و حراست از منابع آبی با هماهنگی سایر ارگان های ذیربط به طور قاطع با متجاوزان به منابع و مجاری آبی برخورد می کند.


به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین، در این زمینه و در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی از ابتدای سال 93 تاکنون تعداد 218 دستگاه ادوات حفاری چاههای غیر مجاز توقیف شده و در همین ارتباط یک هزار و 880 حلقه چاه غیر مجاز مسلوب المنفعه شده است.
به گفته وی همچنین در طی این مدت از اضافه برداشت 257 حلقه چاه مجاز جلوگیری به عمل آمده که از این محل 339 میلیون متر مکعب آب در سال به تعادل سفره های آب زمینی کمک شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار