رئیس ورزش های همگانی استان قزوین:
رئیس ورزش های همگانی استان قزوین گفت:تا اکنون صد و 36 مورد همایش پیاده روی در شهرک های متفاوت برگزار شده است که سه همایش پیاده روی تحت پوشش شبکه سه سیما انجام شده است بر همین مبنا باید به شکلی گام برداریم که همایش پیاده روی خانواده در جهان ثبت شود.
کد خبر: ۵۹۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 17 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،نشست شورای ورزش استان قزوین با ریاست استاندار و مسئولین دستگاه های اجرایی پیش از ظهر امروز، در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

محمد رضایی رئیس ورزش های همگانی در این جلسه اظهار کرد: تا اکنون صد و 36 مورد همایش پیاده روی در شهرک های متفاوت برگزار شده است که سه همایش پیاده روی تحت پوشش شبکه سه سیما انجام شده است بر همین مبنا باید به شکلی گام برداریم که همایش پیاده روی خانواده در جهان ثبت شود.

وی افزود: با هماهنگی هایی که با فدراسیون انجام شده است در شرف برنامه ریزی هستیم که این حرکت مردمی،بتواند به جز قزوین در شهرهای حومه همچون آبیک، آوج و بویین زهرا انجام پذیرد از سوی دیگر، چون همایش بزرگ پیاده روی با جشن نیمه شعبان تقارن پیدا کرده است شایسته است برنامه پیش رو، به نحو احسنت انجام پذیرد.

رضایی با بیان اینکه فرماندهی نیروی انتظامی در این همایش نقش بزرگی را ایفا می کند گفت: برقراری نظم و امنیت در طول مسیر رفت و برگشت،پیرامون جایگاه ، ترافیک خاص و ممانعت از پارک خودروهای شخصی از اهداف مهم نیروی انتظامی در این مراسم است.

به گفته او،همه دستگاه ها همچون شهرداری،سازمان اتوبوسرانی،سازمان پسماند شهرداری، اداره برق و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم با ما تعامل و مشارکت دارند.

رضایی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش هم از دیگر دستگاه های همراه در این مراسم است افزود: با نگرش به تقارن این همایش با هفته مقام معلم برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است از سوی دیگر، حضور بازیگر سینما و تلویزیون به منظور نشاط و خنده از دیگر برنامه های رویداد همایش پیاده روی خانواده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار