رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف از ۲ تن و ۸۴ کیلو گرم مواد مخدر در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 16 April 2018

سرهنگ بیژن خدایی در گفت و گو با خبرنگار تابناک  اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و تدابیر فرمانده انتظامی استان در سال ۹۶ مقدار ۲ تن و ۹۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۵ افزایش ۲۶ درصدی کشفیات را داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه از این مقدار کشفیات مواد مخدر یک تن ۵۴۱ کیلو ۵۷۳ گرم موادمخدر از نوع تریاک بوده بیان کرد: با همت ماموران در کشف مواد مخدر از نوع تریاک در این مدت افزایش ۲۲ درصدی را شاهد بودیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به کشف مقدار ۲کیلو و۶۰ گرم موادمخدر از نوع کوکائین در استان اشاره و گفت: افزایش ۴۸ درصدی هروئین و ۲۰ درصدی شیشه از دیگر اقدامات این پلیس در راستای مبارزه بی امان با مواد مخدر بوده است.

 خدایی افزود: در این مدت تعدادی قاچاقچی، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر ۲۶۱ مورد طرح در سطح استان اجرا که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۵ افزایش ۳۸ درصدی را نشان می دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان ضمن قدردانی از مشارکت مردم با پلیس در مبارزه با این معضل اجتماعی تصریح کرد: برای داشتن جامعه عاری از اعتیاد نیازمند مبارزه و مقابله آحاد جامعه هستیم و مبارزه و مقابله صرف پلیس در ریشه کن کردن این معضل کافی نیست و از مردم در خواست داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت در امر خرید و فروش مواد مخدر را به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار