معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین:
عاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: عملیات نمک پاشی در سطح 6 گردنه این استان توسط 10 تیم راهدار به انجام رسیده است.
کد خبر: ۵۹۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 16 April 2018

جواد حق لطفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار تابناک با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز بارش برف از ساعت 20 و 30 دقیقه شب گذشته در ارتفاعات و گردنه های استان قزوین، تیم های راهداری برای برقراری تردد عادی خودروها اقدام به عملیات نمک پاشی در سطح جاده های اصلی و فرعی کردند.


وی با اشاره به اینکه راهداران تنها در گردنه قسطین لار اقدام به عملیات برف روبی کردند، اضافه کرد: گردنه های بهرام آباد، آوج، طالقان، هجیب و کوهین توسط راهداران مستقر در جاده مورد نمک پاشی قرار گرفت.


به گفته وی، در حال حاضر نیز بارش خفیف برف در گردنه های یاد شده ادامه دارد.


حق لطفی بیان کرد: به علت مه گرفتگی و کاهش دید در گردنه کوهین، آزادراه قزوین - کرج و جاده قزوین - بوئین زهرا به رانندگان توصیه می شود ضمن رعایت سرعت مطئمنه، هنگام حرکت چراغ های مه شکن خود را روشن کنند.


ورود سامانه بارشی به قزوین که از شب گذشته آغاز و تا فردا /دوشنبه/ نیز ادامه خواهد داشت، دمای هوا در بیشتر نقاط این استان را به منفی صفر درجه سانتیگراد رساند.


ستاد مدیریت بحران استان همچنین روز گذشته در خصوص یخ زدگی محصولات باغی و زراعی به کشاورزان هشدار داده بود.
استان قزوین دارای 6 هزار و 671 کیلومتر راه بوده که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820کیلومتر راه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار