استاندار قزوین:
استاندار قزوین:برگزاری کنگره شهدا یک وظیفه صرفا اداری برای مدیران نیست بلکه همه باید با اعتقاد و با همه توان بسیج شوند
کد خبر: ۵۸۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 12 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی در نشست شورای سیاستگذاری اجلاسیه کنگره سه هزار شهید قزوین، افزود:همکاری دستگاه ها در برگزاری این کنگره نباید تنها یک وظیفه اداری باشد بلکه براساس احساس مسئولیت و با انگیزه والای انسانی باید وظیفه خود را در قبال شهدا ادا کنند.


وی اضافه کرد: تمام کمیته های تعیین شده بیست گانه این کنگره برنامه های اجرایی خود را تا دهم اردیبهشت ماه آینده ارایه کنند تا بتوانیم هرچه سریع تر برنامه ریزی بهتری در این زمینه داشته باشیم.


به گفته زاهدی، برنامه های اعلام شده باید همراه با برآورد هزینه ها باشد.


استاندار قزوین با بیان اینکه همه ما وظیفه سنگینی در قبال شهدا داریم، گفت: همه دستگاه های استان باید از تمامی امکانات و ظرفیت های خود برای برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره سه هزار شهید استان حداکثر استفاده را بکنند.


وی ادامه داد: باید فضای عمومی استان را چند ماه قبل از برگزاری کنگره به سمت واضح و با فضای این اجلاس آماده سازی کنیم.


استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه مردمی بودن انقلاب اسلامی و دفاع همگانی مردم در طول دوران دفاع مقدس، در برگزاری کنگره سه هزار شهید استان با استفاده از ظرفیت های موجود، هیچ قشری نباید از قلم بیافتد.
زاهدی با اشاره به دقت لازم در طراحی لوگوی کنگره، خاطرنشان کرد: در تمام کمیته ها و برنامه ها باید یک لوگو به صورت یکسان ارایه شود در غیر این صورت فضای ذهنی بیننده را به هم ریخته و اجازه نمی دهد مخاطبان پی ببرند که یک برنامه واحد قرار است اجرا شود.


وی توضیح داد: بعد از طراحی دقیق لوگو و ارایه برنامه کمیته ها، دبیرخانه کنگره جداگانه با هر یک از مسئولان کمیته ها جهت برطرف کردن برنامه های تداخلی، نشست های خود را به انجام برساند.
استاندار قزوین در پایان افزود: در صورت فعالیت نیروی انسانی به عنوان رکن اول در این کنگره، هم امکانات و هم منابع مالی برای این کار تامین خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار