امام جمعه قزوین :
امام جمعه قزوین گفت:اید تلاش کنیم تا استان قزوین در شأن و شایسته شهدا پیشرفت کند و هر روز بیشتر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مردم باشیم.
کد خبر: ۵۸۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 12 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه هماهنگی کنگره سه هزار شهید استان که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: امام کاظم (ع) در حدیثی می‌فرمایند «مردي از قم به پا می‌خیزد، مردم را به حق دعوت می‌کند، افرادي پيرامون او گرد آيند که قلب‌هايشان همچون پاره‌هاي آهن استوار است. بادهاي تند حوادث آنان را نلغزاند، از جنگ خسته نشده و نترسند، اعتمادشان بر خدا است و سرانجام کار از آن پرهيزکاران است».

 

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان برکات بسیاری به همراه دارد، تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا استان قزوین در شأن و شایسته شهدا پیشرفت کند و هر روز بیشتر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مردم باشیم.

 

امام جمعه قزوین توجه بیش از پیش به معیارهای انقلابی از سوی مدیران و مسئولان را رسالتی در راستای انتظارات شهدا دانست و افزود: در جلوه‌های شهری اگرچه شرایط استان مطلوب است اما نباید خودمان را با استان‌های دیگر مقایسه کنیم بلکه باید با انتظارات شهدا خود را هماهنگ کنیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: باید کارهایمان را مقایسه کنیم و ببینیم آیا هم طراز جانفشانی‌ها و رشادت‌هایی که شهدا در عملیات‌هایی نظیر والفجر 8 و کربلای 4 داشته‌اند، کاری کرده‌ایم و به چه میزان در مسیر تحقق معیارها، شاخصه‌ها و عظمت انقلاب حرکت می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه مهندسی کنگره شهدا خوب انجام شده است، افزود: خود کنگره و یادواره‌های شهدا در شهرهای مختلف استان فرصتی است تا وظایفمان را در قبال شهدا بیشتر مرور کنیم و تلاش کنیم تا کاستی‌ها را جبران نماییم.

 

آیت‌الله عابدینی ابراز کرد: تلاش کنیم به گونه‌ای کنگره را برگزار کنیم تا حال و هوای معنوی، فرهنگی و سیاسی استان به گونه‌ای شود که بیشتر در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و رهبری حرکت کند و در نهایت شاهد وحدت، انسجام و برادری بیشتر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار