رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:
- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: شعار حمایت از کالای ایرانی شاید سخت باشد اما با کمک دولت و ملت قابل اجراست.
کد خبر: ۵۸۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 11 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حجت الاسلام سید مهدی خاموشی روز چهارشنبه با زاهدی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

خاموشی در این دیدار اظهار کرد: استان قزوین به عنوان یکی از استانهای پایلوت در اجرای طرح سکونت گاههای غیر رسمی کشور تعیین شده و در یک سال گذشته در حال اجرای برنامه های آن است.

وی افزود: پس از اعلام دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی دولت نیز با جدیت وارد کار شد و با تعیین اعتبارات لازم مقدمات کار اجرایی را فراهم کرد و سازمان تبلیغات اسلامی با داشتن ظرفیت تبیلغی روحانیت برای اجرای طرح احساس تکلیف کرد.

رئیس سازمان تبیلغات اسلامی کشور یادآورشد: اگر نگاه عمیق تری در برنامه ریزی های کشور به آمایش سرزمین می شد شاید امروز حاشیه نشینی با این وسعت نداشتیم و با آسیب های اجتماعی با وضعیت کنونی روبرو نمی شدیم.

به گفته وی، مطالبه رهبری در این حوزه جدی است و ما نیز تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیتهای تبلیغی و آموزشی و فرهنگی خود با کمک سایر دستگاهها در زمینه کاهش آسیب ها گام برداریم.

این مقام مسئول ادامه داد:آمادگی داریم تا تحلیل های کارشناسی و پژوهشی خود در حوزه آسیب های اجتماعی استان قزوین را به استاندار محترم ارائه کنیم و در جلسه تشریحی در شورای اداری ابعاد آن را برای مدیران ترسیم کنیم تا برای کاهش آن تصمیم گیری مطلوبی صورت گیرد.

خاموشی اضافه کرد: از استاندار نیز انتظار همراهی و مساعدت داریم تا تداوم طرح کاهش ـسیب های اجتماعی در سکونت گاههای غیر رسمی با نتایج بهتری دنبال شود.

وی بیان کرد: اجرای این طرح امسال در ۱۰ استان توسعه خواهد یافت و در سال آینده در همه استانها عملیاتی خواهد شد.

خاموشی اجرای طرح به صورت پایلوت در استانهای قزوین، زنجان و همدان را موفق و تجربه خوبی برای گسترش آن در سایر استانها دانست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال گفت: شعار حمایت از کالای ایرانی شاید سخت باشد اما با کمک دولت و ملت قابل اجراست.

وی بیان کرد: برای تحقق شعار سال باید مطالعه و پژوهش علمی صورت گیرد و پس از نظارت برتولید کالای کیفی با فرهنگ سازی برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی همت کنیم.

در این دیدار حجت الاسلام دارابی مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام علی نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین هم حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار