رئیس حوزه هنری قزوین:
رئیس حوزه هنری قزوین با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ گفت: ویژه‌برنامه‌ای در راستای شعار سال برای حمایت از کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی در حاشیه نماز جمعه از آثار کاریکاتور هنرمندان استان دایر خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 11 April 2018
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری ایسنا منطقه قزوین،علی هوشمند در نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت شهادت شهید مرتضی آوینی از بیستم تا بیست‌وهفتم فروردین‌ماه به‌عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است که این هفته فرصت مناسبی برای تکریم و تجلیل از هنرمندان انقلابی است.
 
وی افزود: در طول این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان در نظر گرفته‌شده است که افتتاح برنامه‌های آن با حضور اعضای حوزه هنری و هنرمندان در گلزار شهدا به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بود.
 
رئیس حوزه هنری قزوین بیان کرد: برگزاری نشست‌های مختلف از جمله ورک‌شاپ نقاشی آثار دفاع مقدس، برگزاری اولین مجموعه عکس طنز اجتماعی میثم ملکی از عکاسان برتر استان، افتتاح نمایشگاه تولیدات تجسمی، برگزاری نمایشگاه «ما می‌توانیم» در مجموعه اداره ارشاد، همایش محفل طنز سنگ‌پا و اکران و بررسی موسیقی «بزم رزم» در حوزه دفاع مقدس از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در این هفته است. 
 
این مسئول بیان کرد: در این هفته از هنرمندان تئاتر بچه‌های مسجد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان در شبستان امیرالمؤمنین تجلیل خواهد شد چرا که پنج استان در کشور در حوزه تئاتر مسجد فعالیت دارند که قزوین جزو این استان‌هاست. 
 
وی ادامه داد: اکران فیلم «فیلشاه» برای فرزندان شهدای مدافع حرم و فرزندان جانبازان و کودکان کار برای ایجاد نشاط اجتماعی، تجلیل از حافظ‌‌ پژوهان، اختتاميه داستان کوتاه استان، برگزاری جلسات نقد و بررسی پروژه آینده‌نگاری راهبردی حوزه هنر در استان قزوین و برگزاری شب خاطره مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در چهارشنبه هفته جاری از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در این هفته خواهد بود. 
 
هوشمند با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ عنوان کرد: همچنین ویژه‌برنامه‌ای در راستای شعار سال برای حمایت از کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی در حاشیه نماز جمعه از آثار کاریکاتور هنرمندان استان دایر خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: اختتامیه برنامه هفته هنر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین در روز بیست‌وهفتم فروردین برگزار خواهد شد. 
 
رئیس حوزه هنری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود در  سال 97 از کارهای ویترینی دور شده و برنامه‌های مدون در ۷ حوزه فعالیت‌های حوزه هنری برنامه‌ریزی و اجرا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار