استاندار قزوین:
استاندار در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گفت:مهمترین بخش عملکرد مدیر این است که بتواند مدیر بسازد که در این راستا اگر مدیر در این بخش موفق باشد، در همه بخش ها موفق خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 11 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،"عبدالمحمد زاهدی" در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: یک بعد از مدیریت تجربه است که برای همه کسانی که در عرصه مدیریت وارد می شوند، نیاز است.

وی ادامه داد: آقای قاسمی (مدیرکل سابق اقتصاد و داریی استان) در کار خود تجربه و تخصص داشتند و ایشان مدیری بسیار موفق بودند و بعد از 38 سال کار بازنشست شدند و از زحمات ایشان در طول 11 سال فعالیت در این حوزه تشکر می کنم.


استاندار قزوین اضافه کرد: مهمترین بخش عملکرد یک مدیر در هر عرصه ای این است که بتواند مدیر بسازد و اگر در این بخش موفق بود، معلوم است در سایر بخش ها هم موفق است.
وی اعلام کرد: جسارت در مدیریت بسیار مهم است و دستگاه های نظارتی وقتی مشاهده کنند این جسارت  برای امور مردم، کشور و استان بوده، کمک می کنند.


زاهدی تأکید کرد: با توجه به اینکه در استان نیرو داشتیم، مدیر جدید اقتصاد و دارایی از همین مجموعه استان انتخاب شد.


وی تصریح کرد: کسانی که در استان ها می توانند مدیر باشند نباید اصرار داشته باشند حتما در استان خود باشند و عرصه مدیریت، پهنه جمهوری اسلامی است و هر جا می توانند بروند و خدمت کنند و این امر به تجارب افراد هم اضافه می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار