رئیس شورای شهرستان ری:
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: خبر تأسیس استان جدید در جنوب تهران هیچ‌گونه سندیتی ندارد و تنها یک شایعه است.
کد خبر: ۵۸۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 10 April 2018

حسن خلیل‌آبادی عصر امروز در جلسه شورای شهرستان ری با اشاره به انتشار خبر تأسیس استان جدید در جنوب تهران اظهار کرد: ما این خبر را یک دروغ روز سیزده می‌دانستیم، چراکه شهرری از جهات سیاسی، تاریخی، زیر‌ساخت‌ها، جمعیتی با در‌ نظر ‌گرفتن ادارات مستقل بی‌نظیر است.

وی با اشاره به کوچک‌سازی دولت در تقسیم نقش‌های اجرایی و اداری بیان کرد: پیشنهاد ما در این راستا اگر بر فرض محال به‌ غیر از شهرری باشد، تنها شهر آفتاب با مرکزیت ری خواهد بود که تشکیل آن قابل پذیرش و مورد قبول ما نیز خواهد بود.

 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،رئیس شورای شهرستان ری تصریح کرد: شاید مصلحت در اداره بهتر استان تهران با وسعتی که دارد، این باشد که سیستم اداری مجزا به وجود آید اما باید در نظر داشته باشیم که هزینه سربار بر مردم خواهد شد، استان البرز هنوز بار اصلی‌اش بر تهران است، در حالی که تقسیمات باید کمک کنند تا باری از دوش دولت بر‌داشته شود.

وی در پایان متذکر شد: به مناسبت گرامیداشت روز شوراها در دهم اردیبهشت‌ماه سال جاری سمیناری با عنوان نقش شوراها در توسعه شهرستان ری با هفت کمیته و کارگروه مختلف به‌منظور ارزیابی وضع حاکم در این شهرستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است دهمین جلسه شورای شهرستان ری به ریاست حسن خلیل‌آبادی با حضور ناهید خدا کرمی و حجت نظری در جمع اعضای شورای این شهرستان با ارائه گزارش عملکرد مالی و تفریغ بودجه 6 ماه دوم سال ۹۶ توسط خزانه‌دار شورا و تصویب آن در خصوص جلسات و موضوعات آنها در سال جاری و بررسی پیشنهاد‌ها در این راستا برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار