رئیس حوزه هنری استان:
رئیس حوزه هنری استان از برگزاری شب خاطره «آیت الله باریک بین» در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 08 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین به نقل از صبح قزوین،کارکنان حوزه هنری استان قزوین به همراه جمعی از هنرمندان استان به مناسبت آغاز هفته هنر انقلاب پیش از ظهر امروز(یکشنبه) با استاندار دیدار کردند.

علی هوشمند رئیس حوزه هنری استان قزوین در این دیدار با تبریک هفته هنر اظهار کرد: چندسالی است وزارت کشور این اعتماد را به استان ها و حوزه هنری می کند و برنامه های هفته هنر انقلاب را به حوزه هنری واگذار کرده است و در روزهای پایانی سال گذشته جلسه ستاد هفته هنر برگزار شد.

وی افزود: ۱۷برنامه فرهنگی و هنری برای هفته هنر انقلاب تدارک دیده شده است که تبلیغات محیطی این برنامه ها پیش از شروع هفته هنر انقلاب از چهاردهم فروردین ماه آغاز شده است،
۱۶ فروردین با حضور در کارکنان حوزه هنری و هنرمندان در مزار شهدا افتتاحیه معنوی برنامه های این هفته انجام شد.

این مسئول اضافه کرد: افتتاح نمایشگاه تولیدات تجسمی، دیدار با مقامات ارشد استان و اکران و بررسی موسیقی رزم بزم در حوزه دفاع مقدس که عصر امروز در سالن سینما بهمن انجام می گیرد، برگزاری همایش محفل طنز سنگ پا و برگزاری اولین مجموعه عکس هنرمند عکاس، میثم ملکی را در این هفته خواهیم داشت.

وی بیان کرد: نقد و بررسی پروژه استانی آینده نگاری حوزه هنر در استان قزوین در هفته هنر انقلاب انجام می گیرد و بحث اقتصاد هنر و مزیت های هنر استان در این برنامه مورد بررسی قرار می گیرد، همچنین چهارشنبه هفته جاری شب خاطره آیت الله باریک بین عالم برجسته استان قزوین برگزار می شود.

هوشمند بیان کرد: مجموعه ای از اکران فیلم های نوروزی برای فرزندان جانبازان و فرزاندان مدافع حرم و کودکان کار انجام گرفت، همچنین همایش «روایت شیدایی» چندسالی است که در حال اجرا در استان قزوین است که به همت موسسه شهید آوینی انجام می گیرد که به مناسبت هفته هنر انقلاب جمعه هفته جاری برنامه ای خواهند داشت.

به گفته وی،در هفته جاری برگزاری نمایشگاه تولید کالای ایرانی را خواهیم داشت، با توجه به شعار سال و لبیک گویی به بیانات رهبری انجام گرفته که آثار خلق شده در قابل کاریکاتور و کارتون است.

رئیس حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: آیین تجلیل از نمایشگران تئاتر مسجد برگزار می شود که پنج استان در کشور در حوزه تئاتر مسجد فعالیت دارند که قزوین جزو این استان هاست که به پاس زحمات این هنرمندان مراسم تجلیلی با حضور نماینده ولی فقیه در قزوین برگزار می شود.

وی گفت: اختتامیه برنامه هفته هنر انقلاب ۲۷فروردین برگزار می شود و در این برنامه تجلیل ویژه و پاسداشت استقامت و امید و به نوعی کلید زدن اولین مستند بلند استان با محوریت شهید لشکری انجام می گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: سرمایه اصلی ما در حوزه هنری هنرمندان فرهیخته و دانشمند هستند و بعد همکاران حوزه که وقف حوزه هنر شده اند و بیشترین برنامه های حوزه هنری در خارج از زمان اداری صورت می گیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار