رئیس کل دادگستری قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضایی استان تلاش می کند با همدلی، همزبانی و هم فکری در جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و تولیدات ملی پیشگام باشد.
کد خبر: ۵۸۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 08 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین ،حجت الاسلام نورالله قدرتی روز یکشنبه در اولین نشست شورای مسئولان قضایی استان در سال ۹۷ که در سالن جلسات دادگستری کل استان قزوین برگزار شد گفت: فرارسیدن سال جدید و ایاد رجبیه را به شما مسئولان قضایی استان تبریک عرض می کنم و امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف سال ۹۷ سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای شما باشد.

وی افزود: از تلاش ها و اقدامات گذشته شما که منجر گردید دستگاه قضایی استان در سال گذشته کارنامه قابل قبول و خوبی را به دست آورد تقدیر و تشکر می کنم و انشاالله در سال ۹۷ نیز همانند گذشته با کوشش و پشتکار شما مسئولان قضایی توفیقات بیشتری برای استان به دست آید.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: اگر بخواهیم سالی پر از موفقیت هم در زندگی فردی و هم اداری سپری کنیم باید از همین ابتدا برنامه ریزی کنیم و در جهت تحقق برنامه ها گام های استوارتری برداریم.

وی با بیان این که راه احیای قلب موعظه است، بیان داشت: باید بیش از پیش تلاش کنیم که حقیقت وجودیمان که همان قلب و روحمان است را شاداب و همراه با حیات ربانی نگه داریم و برای آن که مومن به سعادت برسد سه چیز لازم است که توفیق از جانب خداوند، واعظ خود بودن و پذیرفتن نصیحت دیگران است.

این مقام قضایی استان اظهار کرد: بسیاری از شکست ها، ضعف ها، کمبود ها و عدم توفیقات در زندگی فردی و اجتماعی به خاطر عدم توکل به خداوند است و باید در کارها بر اساس وظیفه و انگیزه الهی عمل کنیم و باید تواضع در وقت رفعت، عفو هنگام قدرت و بخشش بدون منت را سرلوحه بسیاری از کارهای خود قرار دهیم چون این موارد نشان دهنده این است که انسان در مسیر توکل به خداوند گام برمی دارد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان قزوین، باید خدمت به مردم را عبادت بدانیم و قصد خود از انجام کارها را جلب رضای خدا و جلب رضایت مردم قرار دهیم چون بیشتر گلگی مردم از مسئولان از نوع برخورد آن ها با مردم است.

وی با بیان این که سال ۹۷ از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی متبرک شده است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود فرمودند که مخاطب شعار امسال هم مسئولان هستند و هم آحاد جامعه پس باید همه مردم در جهت تحقق شعار سال تلاش نمایند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضایی استان تلاش می کند با همدلی، همزبانی و هم فکری در جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و تولیدات ملی پیشگام باشد.

وی افزود: در بحث اعتبارات اداری نظارت بیشتری را خواهیم داشت تا کالای ایرانی خریداری شود و باید در زندگی شخصی و فردی خود هم این موضوع را مورد توجه قرار دهیم که از کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارد استفاده نکنیم.

رئیس کل دادگستری استان خاطر نشان کرد: به واقع تحقق شعار سال موجب گردش چرخ اقتصاد داخلی کشور می شود و همین امر موجب می شود بسیاری از معضلات اجتماعی مانند بیکاری بر طرف شود و در نتیجه ما شاهد کاهش بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی در سطوح مختلف جامعه خواهیم بود.

این مقام قضایی استان افزود: یکی از عیوب زندگی امروزی ما در سبک زندگی است و احساس می شود در نوع زندگی فردی از ارزش های دینی، انسانی و اخلاقی فاصله گرفته ایم که باید تلاش کنیم سبک زندگی خود را به سبک ایرانی اسلامی نزدیک نماییم.

حجت الاسلام قدرتی در پایان خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی اولین روز سال در جوار حرم مطهر رضوی فرمودند که پنج عیب مصرف گرایی، اصراف، رفاه طلبی، اشرافی گری و مصرف کالای ها خارجی در زندگی ما در حال نمایان شدن است که نباید بگذاریم این عیوب در سطح جامعه به عنوان یک فرهنگ معرفی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار