فرمانده نیروی انتظامی استان:
فرمانده نیروی انتطامی استان قزوین گفت: سارق ۳۰ فقره خودرو در استان قزوین دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شد.
کد خبر: ۵۸۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 08 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: با هوشیاری پلیس آگاهی و حضور بموقع ماموران در مناطق مختلف و گشت‌های محسوس و نامحسوس زمینه کاهش جرائم بویژه سرقت در استان فراهم شده است.

مهدی محمودی افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده کشف خودرو پژوی ۴۰۵ و دستگیری یک سارق به پلیس آگاهی استان، موضوع به صورت ویژه برای بررسی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در بررسی و تحقیقات ماموران مشخص شد سارق خودرو دارای هویت جعلی بوده و در بازرسی از خودروی مسروقه و وسایل همراه وی تعدادی عابر بانک و چک بانکی متعلق به یک شهروند کشف شد.

وی تصریح کرد: پس از محرز شدن سرقتی بودن اموال داخل خودروی سرقتی و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل متر لیزری، دوربین شکاری، تور ماهیگیری، فلاکس برقی، متهم در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان به سرقت خودرو پژو ۴۰۵ از استان تهران با همدستی دوستش اعتراف کرد.

این مسئول اضافه کرد: متهم در ادامه بازجویی خود به ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو با استفاده از خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی در استان های تهران، البرز، گلستان و قزوین اعتراف کرد.

محمودی یادآورشد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار