فرمانده شيفت ايستگاه شماره چهار سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد:
فرمانده شيفت ايستگاه شماره چهار سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش و حضور به موقع آتش نشانان حريق خودروي پژو 405 در جاده روستاي اردبيلک قزوين قزوين مهار شد.
کد خبر: ۵۸۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 08 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ ابراهيميان افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 20 و 6 دقيقه روز جمعه 17 فروردين ماه سال جاري، از وقوع آتش سوزي يک دستگاه خودروي سواري پژو 405 در جاده روستاي اردبيلک قزوين خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهي اين سازمان، آتش نشانان ايستگاه‌ شماره چهار مينودر و پنج پونک را به محل حادثه رهسپار کرد.

وي با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از پنج دقيقه به محل حادثه افزود: پس از رسيدن به محل مشاهده شد خودروي پژو از قسمت موتور طعمه حريق شده و زبانه هاي آتش به سرعت در حال گسترش و سرايت به ساير قسمت‌هاست.

وي در ادامه افزود: آتش نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهيزات ويژه اطفاء حريق در کمترين زمان ممکن شعله هاي آتش را مهار و از سرايت حريق به ساير قسمت‌هاي و ايجاد خسارت بيشتر جلوگيري به عمل آوردند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: نيروهاي عملياتي پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل خودرو به مالک، ماموريت خود را پايان دادند.

گفتني است؛ خوشبختانه در اين حادثه به هيچ کس آسيبي نرسيد و علت بروز آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق در دست بررسي است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار