بازدید120 هزار نفر از اماکن تاریخی دره شهر

فرماندار دره شهر گفت: طی ایام نوروز بیش از 50 هزار نفر در مراکز اقامتی شهرستان اسکان داده شده اند و بیش از 120 هزار نفر طی ایام نوروز در اماکن تاریخی، طبیعی و مذهبی شهرستان بازدید کرده اند.
کد خبر: ۵۸۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 04 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اکبر شفیع زاده اظهار داشت: طی ایام نوروز بیش از 50 هزار نفر در مراکز اقامتی شهرستان اسکان داده شده اند و بیش از 120 هزار نفر طی ایام نوروز در اماکن تاریخی، طبیعی و مذهبی شهرستان بازدید کرده اند.
 

وی با اشاره به اینکه این شهرستان بیشترین گردشگر را در سراسر استان ایلام داشته است، گفت: تنگه بهرام چوبین، پل تاریخ گاویشان، شهر تاریخی سیمره و...بیشترین بازدید را در سطح شهرستان داشته اند.

فرماندار دره شهر یادآور شد تاکید کرد: موزه باستان شناسی، پل های تاریخی، قلعه های تاریخی، چشم انداز طبیعی رودخانه سیکان، سراب، سیمره، دامنه ای کبیرکوه، منطقه گردشگری سراب دره شهر، تنگه یوژاندر و ... از دیگر آثار مورد بازدید گرشگران و مسافران بوده است.

شفیع زاده اضافه کرد: در بحث امنیتی و انتظامی تمهیدات مناسبی در این راستا اتخاذ شده تا مسافران و گردشگران نوروزی با خاطره ای خوش این ایام را در شهرستان سپری کنند.

وی گفت: بیش از 200 مکان برای اسکان گردشگران در سطح شهرستان دره شهر طی ایام نوروز پیش بینی شده بود.

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار