به گزارش تابناک قزوین به نقل از مهرقزوین
قزوین- معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ داوطلب فعال در جمعیت هلال احمر استان قزوین عضویت دارند و در امور خیرخواهانه مشارکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 29 March 2018

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین:
۳۳۰۰ نفر داوطلب در جمعیت هلال‌احمر قزوین عضویت دارند

قزوین- معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ داوطلب فعال در جمعیت هلال احمر استان قزوین عضویت دارند و در امور خیرخواهانه مشارکت می کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، داود ارجینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در سالن جلسات هلال‌احمر برگزار شد، اظهار کرد:سازمان داوطلبان در راستای اهداف خود، سه طرح مروجان سلامت، نیابت و فرشتگان رحمت ویژه نوروز ۹۷ را در استان اجرا می کند.

وی افزود: در طرح مروجان سلامت با برپایی ۳۵ ایستگاه سلامت وتوزیع بروشورو فعالیت ۴۱۶ نفر روز، اعضای سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، نسبت به فرهنگ سازی و کاهش حوادث «چهارشنبه سوری» در میان اقشار مختلف مردم اقدام کردند.

 

ارجینی بیان کرد:اجرای طرح فرشتگان رحمت با حضور خیرین و مشارکت آن ها از ابتدای اسفند ماه آغاز شده و در این طرح با مساعدت خیرین، پنج هزار بسته سبد غذایی میان خانواده های نیازمند که از پیش شناسایی شده اند توزیع شده که این طرح تا ۱۵ فروردی ماه ادامه خواهد داشت.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: در اجرای طرح نیابت نیز اعضای داوطلب با انجام اموری چون سرکشی به سالمندان و یاری رساندن به آنها در انجام امور مختلف نقش نیابتی فرزندان آنها را ایفا می کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار