مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: ازابتدای طرح نوروزی تاکنون به 171 حادثه دیده دراین این استان خدمات امدادی ارائه شده است.
کد خبر: ۵۸۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 26 March 2018

به گزارش تابناک : ناصر چرخساز روز دوشنبه افزود: دراین مدت 41 مورد عملیات امدادی در استان انجام شده که ازمجموع آن 25 مورد جاده ای، 14خدمات حضوری و 2 مورد شهری بوده است.
وی اضافه کرد که در این حوادث 31 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 22 نفر به بیمارستان انتقال و 9 نفر نیز سرپایی درمان شدند.
وی خاطرنشان کرد: طرح ملی امداد ونجات نوروزی استان البرز با 7 پایگاه ثابت ،5 موقت و سیار و مرکز فرماندهی و کنترل عملیات امداد و نجات در سطح استان آماده ارائه خدمات در محورهای مواصلاتی می باشد که از این تعدادیک تیم توانا ویژه خواهران در محور کرج چالوس مستقر است.
چرخساز افزود : یک فروند بالگرد جمعیت هلال نیز در صورت نیاز به امداد هوایی در اختیار استان قرار خواهد گرفت و تیم امدادو نجات کوهستان نیز در این ایام به صورت آماده باش است.
وی گفت : روزانه بیش از 60 نجاتگر و پرسنل آموزش دیده برای ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی ، 13دستگاه آمبولانس ، 3دستگاه ست نیمه سبک هیدرولیک ، 7 دستگاه خودروی نجات در سطح استان به صورت آماده باش در پایگاه های امدادونجات بین شهری استان مستقر خواهند بود.
چرخساز خاطرنشان کرد : پایگاه ها در تمام شعب آمادگی کامل برای اسکان اضطراری مسافران، در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و شماره 112 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار