معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شمار مسافران نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان در سومین روز از تعطیلات نوروزی، به 91 هزار نفر رسید.
کد خبر: ۵۸۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 24 March 2018

به گزارش تابناک : مرتضی رییسی حسنلنگی روز شنبه افزود: این تعداد میهمان نوروزی در قالب 24 هزار و 579 خانوار و 273 هزار نفر روز است.
وی بیان داشت: هر چند تمرکز ستاد اسکان آموزش و پرورش هرمزگان با فرهنگیان است اما با توجه به استقبال و مراجعه سایر هموطنان تاکنون 30 هزار غیر فرهنگی نیز پذیرش شده اند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: روند پذیرش مسافران نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان با وجود افزایش مسافران نسبت به سال گذشته هم چنان با برنامه و بدون مشکل خاصی ادامه دارد.
رییسی حسنلنگی ادامه داد: هم چنان بیشترین آمار پذیرش مسافران به شهرستان های قشم و بندرعباس تعلق دارد.
وی خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان در سراسر هرمزگان با بهره گیری از همه ظرفیت ها و رصد دقیق مشکلات احتمالی، اهتمام لازم نسبت به رفع کمبودها دارند و برابر بازدیدهای میدانی شاهد رضایت مندی مسافران هستیم.
این مسوول اضافه کرد: هرمزگان با برخورداری از تنوع آب و هوایی، موهبت دریا و جزیره های دیدنی و هم چنین جاذبه های منحصر به فرد طبیعی در کنار ظرفیت های اقتصادی و تجاری، قطب مهم گردشگری کشور است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
418 مدرسه با سه هزار و 160 کلاس و هم چنین باشگاه شماره یک بندرعباس و پردیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نوروز 97 منظور شده است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار