به گزارش تابناک قزوین به نقل از فارس قزوین
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در گشت‌های مشترک نوروزی، یک فروشگاه توزیع، عرضه و فروش مرغ، ماهی و مواد پروتینی به ۳۵ میلیون ریال جریمه در قزوین محکوم شد.
کد خبر: ۵۸۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 17 March 2018

محکومیت ۳۵ میلیون ریالی فروشگاه عرضه مرغ و ماهی در قزوینمدیرکل تعزيرات حكومتی استان قزوين گفت: در گشت‌های مشترک نوروزی، یک فروشگاه توزیع، عرضه و فروش مرغ، ماهی و مواد پروتینی به 35 میلیون ریال جریمه در قزوین محکوم شد.

محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از محکومیت فروشگاه پروتینی توزیع، عرضه و فروش مرغ و ماهی و امحا 25 کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته در قزوین خبر داد و اظهار داشت: حسب گزارش مشترک نوروزی همراه با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از یک فروشگاه مرغ و ماهی بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد: در این بازدید واحد متخلف شناسایی شده، سپس پرونده‌ای تشکیل و برای رسیدگی به شعبه ویژه تخلفات نوروزی تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین اضافه کرد: این شعبه با احضار متخلفان و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و علاوه بر امحا 25 کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته، متخلف را به پرداخت 35 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار