به گزارش تابناک قزوین به نقل از مهرقزوین
قزوین- مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : بمنظور خدمات رسانی به بهره برداران بخش کشاورز ی جهادکشاورزی این استان در نورزو ۹۷ تعطیل نیست .
کد خبر: ۵۷۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 15 March 2018

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:
قزوین- مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : بمنظور خدمات رسانی به بهره برداران بخش کشاورز ی جهادکشاورزی این استان در نورزو ۹۷ تعطیل نیست .
کیانوش کاکاوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جهادکشاورزی به منظور مدیریت و همچنین خدمات رسانی به بهر ه برداران در زیر بخش های مختلف و مدیریت بازار شب عید و بلایای طبیعی بخش کشاورزی کشیک های نوروزی تشکیل داده است.

به گفته وی همچنین به منظور کنترل آفت و مبارزه با آفت سن غلات و ملخ مدیران و کارشناسان این سازمان بصورت شبانه روز در قالب کشیک های نوروزی آماده خدمات رسانی به کشارزان و بهره برداران بخش هستند.

کاکاوند افزود: در راستای ردیابی و پایش آفت کلیدی استان مثل ملخ و سن غلات ۱۶۲ شبکه مراقبت در جهادکشاورزی استان تشکیل شده است.

به گفته وی این شبکه ها در کلیه مراکز، مدیریت ها و ستاد سازمان جهادکشاورزی استان تشکیل شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه به تشکیل ستاد ویژه خبری در سازمان جهادکشاورزی استان شااره کرد و یاد آور شد : به منظور مدیریت و جلو گیری از شکل گیری شایعات، پایش و اطلاع رسانی از عملکرد و برنامه های این سازمان ستاد ویژه خبری در روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین تشکیل شده است.

کاکاوند با اشاره به این نکته که مشابه این ستاد در کلیه شهرسنتانهای استان تشکیل شده خاطر نشان ساخت : ستادویژه خبری و اطلاع رسانی جهادکشاورزی استان قزوین از ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۶ لغایت ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ فعال خواهد بود

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار