به گزارش تابناک قزوین به نقل از فارس قزوین
ملی‌پوش پاورلیفتینگ کشور از برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان ایران خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات از شبکه سه سیما همزمان با ایام نوروز پخش می‌شود که بنده در بخش داوری و کمیته فنی حضور دارم.
کد خبر: ۵۷۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 15 March 2018

در بخش داوری و کمیته
ملی‌پوش پاورلیفتینگ کشور از برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان ایران خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات از شبکه سه سیما همزمان با ایام نوروز پخش می‌شود که بنده در بخش داوری و کمیته فنی حضور دارم.

جواد مافی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با پیگیری‌های بسیار فرامرز خودنگار رئیس کمیته قوی‌ترین مردان فدراسیون پرورش اندام)، ناصر پورعلی‌فرد(رئیس فدراسیون پرورش اندام) و حسین آقازمانی(مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما) در خصوص این مسابقات پرطرفدار به تلویزیون باز می‌گردد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور 24 ورزشکار برگزار می‌شود که در شهرک سینمایی غزالی با هم به رقابت می‌پردازند.

عضو سابق مسابقات قوی‌ترین مردان ایران ادامه داد: شرکت‌کنندگان ابتدا در مسابقات استانی و به صورت تعداد نامحدود با هم به رقابت می‌پردازند و بنا بر سهمیه‌ای که هر استان دارد، نفرات برتر به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند؛ در مسابقات کشوری هم 24 نفر جواز حضور در این مسابقات را کسب می‌کنند.

مافی خاطرنشان کرد: این مسابقات از شب اول نوروز و به مدت 14 شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود و با توجه به تغییراتی که نسبت به سال‌های گذشته داشته، به طور قطع با استقبال بالای مردم به ویژه جوانان روبه‌رو می‌شود.

وی سطح مسابقات این دوره را بالا ارزیابی کرد و گفت: گرچه سطح مسابقات قوی‌ترین مردان در ایران کمی با سطح مسابقات جهانی فاصله دارد، اما در مقایسه با کشورهای آسیایی از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

بازیکن سابق قوی‌ترین مردان ایران اذعان کرد: استقبال جوانان از این ورزش خیلی خوب است؛ به گونه‌ای که میانگین سنی ورزشکار این دوره حدود 25 سال است.

مافی در پایان گفت: سه دوره در این مسابقات حضور داشتم که در یک دوره از آن به فینال راه پیدا کردم و در این مسابقات هم بنده به همراه چهار نفر از دوستان در تیم داوری و کمیته فنی حضور داریم.

گفتنی است، عضو سابق قوی‌ترین مردان ایران، امروز در رشته پاورلیفتینگ وزنه می‌زند و در مهر ماه سال جاری هم در مسابقات جهانی کشور جمهوری چک به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار