به گزارش تابناک قزوین به نقل ازایرنا
قزوین-ایرنا-مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: میزان حوادث چهارشنبه سوری امسال در مقایسه با سال گذشته ۳۶ درصد کاهش داشته که این مهم بیانگر افزایش فرهنگ ایمنی شهروندان و برگزاری آیینی کم خطر بوده است.
کد خبر: ۵۷۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 14 March 2018

حوادث چهارشنبه سوری در قزوین ۳۶ درصد کاهش داشتقزوین-ایرنا-مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: میزان حوادث چهارشنبه سوری امسال در مقایسه با سال گذشته 36 درصد کاهش داشته که این مهم بیانگر افزایش فرهنگ ایمنی شهروندان و برگزاری آیینی کم خطر بوده است.
حوادث چهارشنبه سوری در قزوین 36 درصد کاهش داشت
ابوالفضل ذوالقدر صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اطلاع رسانی مناسب رسانه های گروهی، مراقبت والدین از فرزندان و همکاری همه جانبه مسئولان آموزش پرورش و مدارس در کاهش حوادث شب چهارشنبه پایان سال نقش موثری داشت.
وی با اشاره به تعداد عملیات آتش نشانان در شب گذشته، گفت: ماموران ایستگاه های هشت گانه آتش نشانی در 40 مورد عملیات امداد و نجات حضور یافتند.
به گفته وی، 16 مورد از عملیات نیروهای این سازمان مربوط به آتش سوزی سطل های مکانیزه زباله، ضایعات چوب، لاستیک و درخت بوده است.
ذوالقدر ادامه داد: با نگاهی به آمارهای حوادث چهارشنبه سوری امسال و مقایسه آن با سال گذشته با کاهش 100 درصد حوادث خسارتی و سنگین روبرو می شویم که این مساله به ارتقای سطح فرهنگ ایمنی و موثر از سوی شهروندان و نیز اقدام ها و تدابیر از پیش تعیین شده مراکز امدادی و فرهنگی از جمله آتش نشانی، رسانه ها، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و اورژانس بوده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار