به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرناقزوین
قزوین-ایرنا-معاون سازمان آتش نشانی قزوین از آماده باش ۱۴ تیم آتش نشانی خبر داد و گفت: نیرو‌های عملیاتی این سازمان تا پایان مراسم چهارشنبه آخر سال در سطح شهر مستقر خواهند بود.
کد خبر: ۵۷۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 13 March 2018

۱۴ تیم آتش نشانی قزوین به حالت آماده باش درآمدند
قزوین-ایرنا-معاون سازمان آتش نشانی قزوین از آماده باش 14 تیم آتش نشانی خبر داد و گفت: نیروهای عملیاتی این سازمان تا پایان مراسم چهارشنبه آخر سال در سطح شهر مستقر خواهند بود.
14 تیم آتش نشانی قزوین به حالت آماده باش درآمدند
غدیر موسی خانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به در پیش بودن آئین چهارشنبه آخر سال، از صبح امروز تا پایان مراسم تمامی 155 نیروی عملیاتی در پایگاه های ثابت و سیار مستقر در شهر به حالت آماده باش قرار دارند.
وی ادامه داد: برای این منظور تمامی آتش نشانان این سازمان در ایستگاه های هشت گانه و 6 تیم عملیاتی نیز در پایگاه های سیار استقرار یافته در نقاط پرتردد شهر حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: برای این منظور و آمادگی کامل آتش نشانان جهت حضور به موقع در مواقع اضطراری، علاوه بر 35 دستگاه خودرو آتش نشانی این سازمان، 12 دستگاه خودرو وانت شهرداری قزوین نیز به کمک گرفته شده است.
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد تا ضمن پرهیز از خسارت زدن به اموال و تاسیسات عمومی،از نگهداری ضایعاتی مانند چوب، مواد پلاستیکی و لاستیک در بالکن و پشت بام های منازل خودداری کرده و برای برافروختن آتش از فضاهای باز و خاکی استفاده کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار