به گزارش تابناک قزوین به نقل از فارس قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: تا به امروز بیش از یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۶۸۶ عدد انواع مواد محترقه کشف شده و بیش از ۹۸ درصد کشفیات مواد مخدر بوده است.
کد خبر: ۵۷۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 12 March 2018

کشف بیش از یک میلیون عدد انواع مواد محترقه در قزوین/ برهم‌زنندگان امنیت تا پایان تعطیلات عید میهمان پلیس هستند

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: تا به امروز بیش از یک میلیون و 136 هزار و 686 عدد انواع مواد محترقه کشف شده و بیش از 98 درصد کشفیات مواد مخدر بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار مهدی محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات مجموعه انتظامی استان در 11 ماهه سال جاری اظهار داشت: در این مدت شماره‌گذاری 35 هزار و 590 دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین صورت گرفته و بیش از 23 هزار و 125 گواهی برای رانندگان صادر شده است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده ادامه داد: صدور گذرنامه برای بیش 51 هزار و 667، برخورد با واحدهای صنفی متخلف که در این راستا بیش از 250 واحد صنفی پلمب شده و فاقد پروانه کسب و غیره بوده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه بابیان اینکه نظارت همگانی 197، پل ارتباطی مردم و پلیس است، گفت: اگر مردم از پلیس مطلب و درخواستی دارند به آن مراجعه می‌کنند که در این زمینه 21 نشست طی 11 ماهه سال جاری با مردم چهره به چهره و مستقیم و با حضور رؤسای انتظامی برگزار شده است.

محمودی یادآور شد: مهم‌ترین درخواست‌ها در این نشست‌ها، انتقال سرباز، پروانه کسب و أخذ گذرنامه و معافیت‌های عمومی و غیره بوده است و همچنین پیشنهادات و انتقاداتی هم مطرح می‌شود.

 

این مقام ارشد انتظامی مطرح کرد: در این مدت، 21 هزار و 330 هزار تماس با سامانه 197 برقرار شده که در این زمینه کاهش 42 درصدی انتقادات را شاهد بودیم وهمچنین 33 درصد این تماس‌ها قابل رسیدگی و 25 درصد مشاوره و راهنمایی بوده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: تماس با مرکز 110 و فوریت‌های پلیسی بیش از 233 هزار و 302 مورد صورت گرفته که در این زمینه افزایش چهار درصدی تماس را شاهد هستیم و 46 درصد تماس‌ها عملیاتی، 50 درصد راهنمایی و ارشاد و چهار درصد غیرقابل رسیدگی بوده است.

محمودی با اشاره به چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: تا به امروز بیش از یک میلیون و 136 هزار و 686 عدد انواع مواد محترقه کشف شده و بیش از 98 درصد کشفیات مواد مخدر بوده است.

وی توضیح داد: هفت کیلوگرم انواع مواد مخدر خطرناک کشف و 71 نفر دستگیر شدند که شاهد 174 درصدی افزایش کشفیات هستیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین مطرح کرد: در این زمینه 23 دستگاه خودرو و 27 موتور توقیف، 20 واحد صنفی پلمب و به 186 واحد صنفی اخطار داده شده است.

 

محمودی با اشاره به انتظارات پلیس در چهارشنبه آخر سال گفت: امیدواریم امسال کمترین تلفات را داشته باشیم و به ویژه کودکان و نوجوانان از اقدامات پرخطر اجتناب کنند و نظارت والدین و آگاه‌سازی فرزندان توسط خانواده‌ها صورت گیرد.

این مقام ارشد انتظامی تشریح کرد: نظارت و تذکر باید از سوی خانواده‌ها صورت گیرد چراکه بیشترین افراد خردسال، کودکان و نوجوان هستند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: از نگهداری مواد مخدر و تهیه و ساخت آن به ویژه در منازل خودداری شود و همچنین از برافروختن آتش‌های پر حجم در محل‌های پرشلوغ، کوچه‌های کم عرض پرهیز شود.

محمودی بیان کرد: شهروندان با مشاهده مزاحمت‌ها با مراکز پلیس تماس بگیرند تا خطرات چهارشنبه موجب برهم زدن نظم عمومی نشود.

وی یادآور شد: افرادی که موجب اختلال نظم و امنیت می‌شوند، با همکاری دستگاه قضایی تا پایان تعطیلات میهمان پلیس هستند و خودرو آن‌ها توقیف و برخورد قضایی و انتظامی با آن‌ها صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: پلیس با شادی مردم مخالفت ندارد بلکه با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند و می‌طلبد مردم با پلیس همکاری کرده و ایام را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار