به گزارش تابناک قزوین به نقل از ولایت قزوین
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قزوین از اجری طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در ۲۵ اسفند ماه خبر داد و اعلام کرد: ۴۰۰ جوان عضو این جمعیت در قالب این طرح به مسافران خدمات‌رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۵۷۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 12 March 2018

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قزوین از اجری طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در 25 اسفند ماه خبر داد و اعلام کرد: 400 جوان عضو این جمعیت در قالب این طرح به مسافران خدمات‌رسانی خواهند کرد.
نادر میرزایی به ایرنا گفت: طرح یاد شده در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای، بهبود رفتارهای ترافیکی رانندگان و راهنمایی مسافران، برای هجدهمین سال به مورد اجرا گذاشته می‌شود. به گفته وی، در این طرح خدماتی از‌جمله کمک‌های اولیه، اندازه‌گیری فشار و آزمایش قند خون، توزیع محصولات فرهنگی و نقشه راهنما و همچنین آگاه‌سازی مسافران نوروزی نسبت به حوادث رانندگی ارائه می‌شود. معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان ادامه داد: به منظور ارائه این خدمات، 10 پست ثابت و پنج پست سیار راهنمایی مسافران و نیز 9 فضای دوستدار کودک و 3 خیمه نماز در مکان‌هایی که نمازخانه ندارند؛ در طول 16 روز تعطیلات نوروزی ایجاد خواهند شد. میرزایی اضافه کرد: در طول تعطیلات نوروزی همچنین 13 ایستگاه سلامت جهت ارائه خدمات رایگان سنجش فشار خون و قند خون استقرار می‌یابد. وی با اشاره به اجرای طرح سحاب همزمان با طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، تصریح کرد: در این طرح جوانان هلال احمر به صورت سیار در پارک‌ها و معابر پر گردشگر حضور داشته تا کمک‌های اولیه و مورد‌نیاز مسافران را به صورت رایگان ارائه دهند. شایان ذکر است؛ سال گذشته 70 هزار مسافر از خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در قزوین بهره‌مند شدند.

منبع :ولایت قزوین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار