به گزارش تابناک قزوین به نقل از مهرقزوین
رئیس جهاد دانشگاهی قزوین قزوین- رئیس جهاد دانشگاهی قزوین از آمادگی جهاد دانشگاهی قزوین برای ورود به تکمیل چرخه درمان سرطان در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 11 March 2018

آمادگی جهاد دانشگاهی قزوین برای ورود به تکمیل چرخه درمان سرطان

رئیس جهاد دانشگاهی قزوین
قزوین- رئیس جهاد دانشگاهی قزوین از آمادگی جهاد دانشگاهی قزوین برای ورود به تکمیل چرخه درمان سرطان در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد پیله‌چی روز یکشنبه در جلسه مجمع خیرین سلامت استان قزوین که در حسینیه امینی‌ها برگزار شد اظهار کرد: جهاددانشگاهی در حوزه درمان در کشور توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالایی دارد و همواره از طریق پژوهش و کسب دانش فنی تلاش کرده تا بتواند در زمینه درمان و نیز پیشگیری به‌ویژه در حوزه‌هایی که در کشور خلأ وجود داشته ورود پیدا کند و از آن جمله می‌توان به پژوهشگاه رویان فعال در زمینه سلول‌های بنیادین و درمان ناباروری و نیز پژوهشکده معتمد فعال در زمینه درمان سرطان اشاره کرد.

وی ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی قزوین در خصوص حمایت از فعالیت‌های درمانی جهاد دانشگاهی قزوین، گفت: همکاری و تعامل میان جهاد و دانشگاه علوم پزشکی دستاوردها و برکات زیادی برای استان قزوین به ویژه در بخش درمان ناباروری داشته به نحوی که تاکنون در مرکز درمان ناباروری قزوین بیش از ۴۸۰ تولد به ثبت رسیده و ما امیدواریم ادامه این حمایت‌ها و همکاری‌ها به اثرات مطلوب در حوزه درمان سرطان نیز بیانجامد.

پیله‌چی عنوان کرد: ما امروز آمادگی کامل داریم تا خدمات جدید جهاد دانشگاهی را در تکمیل چرخه‌ی درمان سرطان در استان قزوین ارائه کنیم و این کار از آن‌جایی اهمییت دارد که مجموعه ما می‌تواند به پشتوانه دانش فنی پژوهشکده معتمد در حوزه درمان سرطان، اقدامات مؤثری را در استان قزوین انجام دهد.

رئیس جهاد دانشگاهی ضمن اشاره به عزم جهاد دانشگاهی برای ایجاد و ساخت مجتمع درمان سرطان در استان قزوین عنوان کرد: برای تحقق این امر و کمک به درمان بیش از ۱۶۰۰ بیمارسرطانی که هم‌اکنون در استان وجود دارد و خانواده آن‌ها را نیز درگیر مشکلات درمان این بیماری سخت نموده، نیاز به حمایت و کمک خیران برای ساخت و تجهیز مجتمع داریم.

وی افزود: آمادگی کامل داریم تا اولین سرای سلامت محل در منطقه مولوی را با کمک خیران ایجاد کنیم، همچنین این آمادگی وجود دارد تا دوره‌های آموزشی حوزه سلامت با هدف پیشگیری و دوره‌های آموزشی تغدیه سالم، سلامت و تندرستی، مشاوره قبل از ازدواج، تربیت جنسی کودکان، مقابله با استرس، شادی حلال و سلامت شغلی را با همراهی خیران سلامت برگزار کنیم.

منبع:ولایت قزوین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار