از ابتدای سال جاری تا کنون
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، 13 فقره پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی کشاورزی در استان صادر شده است.
کد خبر: ۵۷۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 05 March 2018

 به گزارش تابناک قزوین آبرادات مصلایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: این تعداد پروانه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 176 میلیارد و 930 میلیون ریال و ظرفیت 70 هزار و 540 تن در زمینه تولید و بسته‌بندی محصولات کشاورزی صادر شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی، زمینه اشتغال 320 نفر در استان قزوین فراهم شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون، 25 جواز تأسیس با سرمایه‌گذاری بالغ بر 667 میلیارد و 505 میلیون ریال و ظرفیت 144 هزار و 202 تن محصولات کشاورزی در استان صادر شده که زمینه اشتغال برای 584 نفر ایجاد می‌شود.

مصلایی در ادامه اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی در استان را، سورت و بسته‌بندی سبزیجات تازه و انواع میوه به روش انجماد سریع(IQF)، صنایع تولید و بسته‌بندی آجیل و خشکبار، فرآوری محصول گوجه‌فرنگی، احداث سردخانه‌های بالای صفر و زیر صفر، کشمش، فرآوری و بسته‌بندی زیتون، ترمینال ضبط و فرآوری پسته، تولید و بسته‌بندی انواع کنسروهای گوشتی و غیرگوشتی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار