مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳ فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی کشاورزی در استان صادر شده است.
کد خبر: ۵۷۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 05 March 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، ابرادات مصلایی در این باره اظهار کرد: این تعداد پروانه با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۷۶ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال و ظرفیت ۷۰ هزار و ۵۴۰ تن در زمینه تولید و بسته بندی محصولات کشاورزی صادر شده است.

وی افزود: با بهره برداری از این واحدهای تولیدی زمینه اشتغال ۳۲۰ نفر در استان فراهم شده است.

مصلایی تصریح کرد: همچنین طی این مدت ۲۵ جواز تاسیس با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۶۷ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال و ظرفیت ۱۴۴ هزار و ۲۰۲ تن محصولات کشاورزی در استان صادر شده که زمینه اشتغال برای ۵۸۴ نفر ایجاد خواهد شد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه اولویتهای سرمایه گذاری دربخش صنایع تبدیلی وغذایی در استان را؛ سورت و بسته بندی سبزیجات تازه و انواع میوه به روش انجماد سریع(IQF)، صنایع تولید وبسته بندی آجیل وخشکبار، فراوری محصول گوجه فرنگی، احداث سرد خانه های بالای صفر و زیر صفر ؛ کشمش، فرآوری و بسته بندی زیتون، ترمینال ضبط و فرآوری پسته، تولید وبسته بندی انواع کنسرو های گوشتی و غیر گوشتی، را از دیگر اولویت های سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار