رفع یک نقطه حادثه خیز در استان قزوین،
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: به منظور ایمنی و رفع ترافیک یکی از نقاط حادثه خیز استان، تقاطع همسطح سه راهی دانسفهان که به صورت دوربرگردان احداث شده، آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۵۷۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 05 March 2018

 به گزارش تابناک قزوین جعفر قزوینیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نقطه حادثه خیز که در گذشته به عنوان یکی از معضلات جاده ای جنوب استان به شمار می رفت.
این مسئول اضافه کرد: از 2 سال گذشته به منظور رفع موانع موجود در این نقطه اقدام به احداث دوربرگردان و تعریض مسیر کردیم.
وی، اعتبار تخصیص یافته در قرارداد این طرح را 100 میلیارد ریال خواند و گفت: علاوه بر ایجاد تقاطع همسطح و دوربرگردان سه راهی دانسفهان، هفت کیلومتر این مسیر نیز به منظور ایمنی و رفع ترافیک موجود، چهار بانده شده است.
به گفته قزوینیان، هم اکنون از 53 کیلومتر طول مسیر بویین زهرا به سه راهی رحیم آباد، 33 کیلومتر به صورت چهار بانده احداث شده و مابقی آن نیز در دستور کار قرار دارد.
قزوینیان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به زمان پایان عملیات اجرایی پل شرکت نفت قزوین،گفت: با توجه به بهره برداری از بخش شمالی این پل، در حال حاضر بتن دال بخش جنوبی این طرح نیز پایان یافته است و مابقی آن از جمله بیس کار و روکش آسفالت آن نیز باید از سوی شهرداری قزوین به مرحله اجرا گذاشته شود.
وی اضافه کرد: با بهره برداری این پروژه ترافیک محدوده شرق قزوین و بخشی از جاده قدیم قزوین - الوند روان خواهد شد و ایمنی بیشتری در این مسیر ایجاد می شود.
استان قزوین دارای 6 هزار و 671 کیلومتر راه بوده که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820کیلومتر راه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار